Не повертают валюту після закінчення депозитного договору
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Я є клієнткою вашого банку ще з м.Луганська, потім обслуговувалась у м.Сєвєродонецьк. Розміщала власні кошти на депозитних рахунках, як в національній валюті так і в доларах, ніяких проблем раніше не виникало. Переїхавши до м.Дніпро звернулась до відділення розташованого на пр-т Гагарина, 102. Купувала валюту з подальшим розміщенням на депозит. Спеціалісти, які працюють з приватними клієнтами все допомогли вчасно і без проблем оформити, але по закінченню терміну депозита виникли проблеми з його поверненням. Я за тиждень до закінчення терміну замовила в банку (2700$ — були відкриті депозити на мене та матуся). Мені зателефонували з відділення банка та сказали, що можуть повернути тільки 600$ (на двох). Я дуже розраховувала на ці кошти, ми вже і так вдруге залишись без власного житла, так ще і державний банк не хоче повертати вчасно кошти. А у мене у вашому банку відкрит не один такий депозит. Колиш ви будете повертати кошти? Якщо ви не можите виконували власні пункти договору та постанову Національно Банку України з зазначиних послуг, то навіщо надаєте такі послуги в банку. Я, як клієнт виконала перед банком усі забов«язання (внесла кошти на рахонук однією сумою, а не часткам як ви мені повернули, завчасно заказала кошти). Тепер ваша черга виконувати свої забов’язання перед клієнтами. Дуже розчарована банком, а я була раніше вашою прихильницею. Поверніть мені кошти.
Відповідь банку
25 листопада 2022, 16:58
Доброго дня. Наразі, Ваше питання вирішено по суті — грошові кошти Вами отримано у відділенні банку.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар