Нет возможности дистанционно закрыть счет
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
1. Чат підтримки/особистий кабінет. У разі виникнення труднощів у користуванні чату підтримки у мобільному додатку, рекомендуємо звертатися у чат-бот банку (@ecobank_bot) у TELEGRAM/VIBER (зі свого фінансового номеру телефону).
Скріни з описом технічних недоліків просимо надсилати через «Форму зворотнього зв’язку» (https://www.ukrgasbank.com/contacts/).
2. Закриття рахунку. Рахунок закривається у відділенні банку на підставі відповідної заяви, за умови відсутності залишку на ньому та заборгованості зі сплати комісії. У разі неможливості особистого звернення, до банку може звернутися Ваша довірена особа з належним чином оформленими документами, що підтверджують її право на представництво Ваших інтересів.
3. Комісія за розрахункове обслуговування неактивного рахунку. Комісія утримується договірним списанням починаючи з:
— 37-го місяця відсутності активності по рахунку (ТП «Pro-Запас+», ТП «Кредитна картка»).
— 13-го місяця відсутності активності по рахункам, відкритих на умовах інших тарифних планів. Комісія не застосовується до рахунків, відкритих для зарахування депозиту та процентів за діючим депозитним договором та до рахунків, які обслуговуються за умовами ТП «Пенсійна/Соціальна картка».
Якщо залишок на рахунку менше встановленого розміру комісії, комісія встановлюється в розмірі залишку на даному рахунку.