Проблема відкриття депозиту
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
А как вернуть гривну обратно? Или снять с карты? Теперь тооько с комиссией?
У меня таже проблема, рекомендуют завтра повторить попытку покупки валюты.
Залишив заявку з описом проблеми на офіційному сайті з додаванням скріншотів. Ввечері зв’язалася служба підтримки (вважаю що це явний «плюс» роботі). Частково продублювали ту ж саму інформацію, що і вдень колцентр про необхідність відвідування відділення, проте була озвучена додаткова інформація, яка наштовхнула на роздуми і подальші дії. У результаті вдалося вирішити проблему самому, та відкрити депозит (вже сьогодні в операційний час).
Отож, у банку була відкрита картка Еко-кредитка ще декілька років тому в рамках певної операції. Кредитом не користувався ніколи, на картці були лише власні кошти. Депозит намагався відкрити саме за допомогою цієї картки. У додатку дозволяє вибрати Еко-кредитку та показує комісію 0.5% від суми обміну. Тех.підтримка озвучила що при використанні Еко-кредитки виникає додаткова комісія 2.5% (навіть на власні кошти, а не кредитні), проте в додатку про це ні слова взагалі. Далі відкрив тарифи по всім карткам на сайті банку, а там взагалі написано що для Еко-кредитки обмін валют не передбачений пакетом. Тоді чому це доступно у додатку, і як це працювало раніше (неоднаразово робив обмін саме за цією кредитною карткою) ? Згідно з тими ж тарифами обмін валют можливий лише з картки Про-запас, для відкриття якої служба підтримки порадила звернутися до відділення. Проте вдалося у додатку відкрити миттєву Віртуальну картку. Перевести власні кошти з Еко-кредитки на нову Віртуальну Про-запас (з комісією 10 грн за 2 перекази). І вже потім відкрити депо.
Отож, у банку була відкрита картка Еко-кредитка ще декілька років тому в рамках певної операції. Кредитом не користувався ніколи, на картці були лише власні кошти. Депозит намагався відкрити саме за допомогою цієї картки. У додатку дозволяє вибрати Еко-кредитку та показує комісію 0.5% від суми обміну. Тех.підтримка озвучила що при використанні Еко-кредитки виникає додаткова комісія 2.5% (навіть на власні кошти, а не кредитні), проте в додатку про це ні слова взагалі. Далі відкрив тарифи по всім карткам на сайті банку, а там взагалі написано що для Еко-кредитки обмін валют не передбачений пакетом. Тоді чому це доступно у додатку, і як це працювало раніше (неоднаразово робив обмін саме за цією кредитною карткою) ? Згідно з тими ж тарифами обмін валют можливий лише з картки Про-запас, для відкриття якої служба підтримки порадила звернутися до відділення. Проте вдалося у додатку відкрити миттєву Віртуальну картку. Перевести власні кошти з Еко-кредитки на нову Віртуальну Про-запас (з комісією 10 грн за 2 перекази). І вже потім відкрити депо.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Укргазбанку на сьогодні
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.800 | 42.150 |
EUR | 43.550 | 44.000 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Проблеми почалися 15.08 ще з моменту намагання перерахувати кошти зі своєї карти в іншому банку на рахунок в Укргазбанку. Операція постійно скасовувалася. Відповідно спочатку звернувся до банку відправника, проте там відповіли що в них все нормально, а гроші завертає Укргаз. Далі зателефонував в Укргаз і там підтвердили що є технічна проблема з картками. Через пару години кошти таки вдалося відправити.
Далі в додатку вибрав депозит у рамках ліміту (додаток показує усю комісю, і більше ліміта фізично не дає оформити), поставив цифрові підписи, пошту куди надіслати договір і т.д. Відрапортувало що все ок і депозит оформлено. Проте кошти з грн.карти не списало, і у списку депозитів нічого не відображало. Подумав що необхідний певний час на завершення транзакції, хоча дія відбувалася ще в операційний час (до 16:45). На наступний день також нічого не відбулося, кошти так і залишился на картці. Зателефонував сьогодні, 17.08 у колл центр. У результаті довгої розмови і прояснення поточної ситуації, мені повідомили що депозит не було відкрито, можливо через те що я перевершив ліміт (як? якщо в додатку є обмеження на сумму і там навіть було підписання). Спроба повторити відкриття нового депозиту натикається на повідомлення про первищення ліміт у цьому місяці (яким чином, якщо депозит не відкрито з технічної проблеми банку?). Оператор колл центру повідомив, що оскільки я вже намагався відкрити депозит (невдало, і не з моєї провини), тому у цьому місяці більше немає можливості, і в додатку більше немає можливості відкривати депозит (для всіх, чи тільки для мене?). Ще повідомили що можу відвідати відділення, відкрити карту ПроЗапас, зняти кошти з поточної картки (з комісією звичайно), і розмістити депозит безпосередньо готівкою. Тобто через технічну помилку самого банку, я маю витрачати додаткові кошти і час.
P. S. Повністю аналогічна ситуація виникла ще в одного родича в той самий день, так що це не проблема окремо взятого телефона, як частково намагалися переконати у колл центрі.
Наразі, Ваше питання вирішено по суті — 18.08.2022 Вами розміщено на депозитному рахунку кошти в іноземній валюті.