Жахливе ставлення до клієнтів та сумніви щодо законності дій
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Я є громадянкою РФ (але не резидент РФ). Я є резидентом України, з 2005 року маю посвідку на постійне проживання в Україні, з 2005 року зареєстрована та проживаю в своєму особистому майні в Києві. Також з 2005 року по теперішній час офіційно працюю в медичному закладі в одній з київських лікарень (я медпрацівник), з 2005 року сплачую податки до бюджету. Також народилась в Україні. Під час активних бойових дій в м. Києві в березні-ківтні я по 2−3 доби безперервно працювала в своїй лікарні, буквально жила та працювала в лікарні. Рахунок для отримання заробітної плати відкрито в Укргазбанку. Але з 5 травня співробітниками банку його було заблоковано. Я навіть не можу отримати свою заробітну плату в ці нелегкі часи. Про блокування рахунку я дізналась випадково 5.05, коли не змогла зняти кошти в банкоматі. Звернулась до каси відділення 51 Укргазбанку, там мені також не видали кошти. Спочатку співробітники навіть не хотіли перевіряти причину відмови на рекомкндували звертатись до контакт-центру. Але на мої вимоги все ж таки перевірити дані, начальник відділення сказав, що потрібно провести ідентифікацію та на наступний день рахунок буде розблоковано.
Але і на наступний день кошти зняти я не змогла. Після цього я зверталась до відділення 51 ще декілька разів: 11.05 — отримала відповідь, що потрібно звернутись 13.05, мені розблокують рахунок, в касі видадуть частину коштів та знов заблокують. Але при зверненні 13.05 так нічого і не зробили. Я тричі заходила у відділення, сказали чекати, рахунок заблоковано.
Ніякого сповіщення від банку про те, що змінились умови обслуговування, що мене обмежили у розрахункових операціях я не отримувала. Хоча в банку є мій актуальний номер телефону, адреса реєстрації/проживання, я є користувачем інтернет-банкінгу, де мені надходять різні рекламні повідомлення від банку.
Також на мою вимогу надати мені якісь офіційні роз‘яснення, на якій законній підставі банк заблокував рахунок — мені відмовили та нічого не надали. Жодного посилання на законодавство, нормативний акт чи лист від НБУ, положення. Ніякої інформації мені не було надано, хоча я її вимагала неодноразово у співробітників відділення. На моє прохання як я можу подати офіційне письмове звернення для надання роз‘яснень, — сказали не знаємо, можете пошукати на сайті.
Також в цьому відділенні 51 Укргазбанку я є вкладником двох валютних депозитів, термін дії договорів в наступному місяці закінчується. Я запитала, чи зможу я отримати свої вкладні кошти, на що співробітники відділення відповіли «Ні, до закінчення воєнного стану в країні, кошти вам не будуть видані». Шановні, це знущання. Укргазбанк відмовляється навіть надати мені пояснення, на які закони вони посилаються. Я не розумію, на скільки ці дії взагалі є законними. Мене, як клієнта банку, не повідомляли офіційно щодо обмежень, ніякої інформації я також не знайшла на сайті банку чи на інформаційному стенді у відділенні. Самостійно, шукаючи дані щодо введення в дію законів, постанов від регуляторів я не знайшла таких обмежень для резидентів України.
Таким чином, Укргазбанк не надавши ніяких пояснень, обмежив мене у доступі до отримання моєї заробітної плати та в усному режимі повідомив, що відмовить у поверненні двох депозитів.
Ваше звернення прийнято до розгляду (вх.№С-865), про результати опрацювання Вас буде повідомлено на електронну адресу.