Абсурд
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укргазбанку на сьогодні
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.400 | 41.750 |
EUR | 43.400 | 44.100 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Перебуваю я в іншій країні, зрозуміло звернеться не можу і не зможу ще довгий час. Дзвонив оператору, оператор розповіла що я нібито ввів неправильний пін код до карти, інших варіантів як звернутися у відділення не знайшлося для мене, слухати про мої проблеми і тим більше вникати в них оператор не хотіла і сама завершила розмову зі мною, хоча я розмовляв максимально коректно.
Раніше також були проблеми в роботі з банком, при авторизації в додатку Екобанк банк надсилав в смс замість коду рядок символів приблизно такого виду «IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII» при зверненні до оператора мені сказали що це «зашифрований код» і для того щоб додаток його вважало сім карта з фінансовим номером повинна бути в телефоні на якому встановлено додаток, а також додатком должено бути дозволено читання смс. Проблема власне в тому що це єдиний банк який видає такі приколи, у всіх інших банках мені приходить код який я самостійно можу ввести в додаток. Я дуже обурився тому що банк вказує мені в якому телефоні я повинен тримати свою сім карту і вимагає давати дозвіл на читання моїх особистих повідомлень з додатком Екобанк.
Дуже засмучений таким байдужим ставленням до клієнта, а також неорієнтовність на індивідуальні потреби і проблеми клієнта.
У разі якщо проблема не вирішиться я прийду до відділення банку не за розблокуванням додатки, а з проханням повного закриття всіх рахунків, дуже звичайно засмучений що банку на мене нас …
Просимо Вас з розумінням поставитися до заходів, які вживає Банк в цілях безпеки для збереження клієнтських коштів. Додатково зазначаємо, що Банк може проаналізувати коректність наданої Вам консультації працівником контакт-центру – для цього просимо зазначити дату дзвінка та номер телефону, з якого було здійснено дзвінок.