Систематична відсутність грошей в банкоматах
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
УКРГАЗБАНК сама непрофесійна фінансова установа, але ж хтось так лобіює розвиток! Краще повчились в інших! (хоча це даремно)
Банк готовий відповісти на Ваші питання, але для аналізу нам потрібні конкретні дані, наприклад, адреси банкоматів, дати, коли Ви не змогли отримати кошти в банкоматах Банку. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши деталі та проблеми, які виникли під час Вашого обслуговування, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.