Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
anna2911 19 жовтня 2021, 11:11
Ситуация следующая, обратились в отделение для открытия зп карты, сразу отказались от кредитной карты. Без проблем получили зп карту и со спокойной душой ушли, зная что никаких доп продуктов не будет. И какое удивление, что находясь совсем в другом городе, даже не в отделении банка, приходит смс что на ваше имя открыта кред карта, причем на след день после открытия зп карты. Обратившись в отделение для выяснения ситуации, нам сказали что это доп карта и она выдается в пакете с зп картой, хотя нигде такого не написано. Я все понимаю, нужно делать планы, но так же нужно учитывать кому можно это впарить, а кому нет. Если клиент сразу отказался от этой услуги, зачем ее выдавать. Допустим это доп карта, в отделении спросили у сотрудника, в заявлении (которое никто не давал при открытии счета) на открытие зп карты, прописаны где-то условия об открытии доп карты, нам сказали да. Выпросив все-таки это заявление, более подробно ознакомились с условиями и оказались правы, нигде не прописано в заявлении, что к зп карте идет кредитка. Написано, что заказ на один продукт — это зарплатная карта, номер счета так же указан для зп и все, никаких доп условий. Очень жаль что приходится сотрудничать именно с этим банком.
Укргазбанк
Відповідь банку
Ukrgasbank 19 жовтня 2021, 12:24
Добрий день!

Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.

З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»
Проблема вирішена
R2509 18 жовтня 2021, 13:32
Выплатили кредит по авто без единой просрочки по платежам. Сумма кредита была 107 000 так как первый взнос был существенным по авто. Страховку Каско платили все года. После погашения кредита нсчитали штраф на 44 000грн, за то что между пролонгацыей договора страхования были разрывы то 3 до 7 дней. Предоставили от страховой компании документ, что за все года не было разрыва договора страхования, что до 14 дней страховая допускает промежуток между договорами и ни считает договор разторгнутым если его пролонгтровали. Больше никогда не обраттмся в этот банк и никому не посоветуем. Решения принимаются месяц и более. Начальники отделения ничего не решают.
Укргазбанк
Відповідь банку
Ukrgasbank 2 листопада 2021, 18:45
Добрий день.

У відповідь на Ваше звернення банком надіслано офіційну відповідь на Вашу електронну адресу.

З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»
seredinaleta 12 жовтня 2021, 18:09
Я маю в Укргазбанку іпотечний кредит. За умовами договору я маю страхувати іпотеку. І на цьому будується «схема». Банк, поперше, дозволяє собі без моєї участі і погодження, переоцінювати вартість заставного майна в середині, чи, навіть, наприкінці кредиту. А потім примушує сплачувати страховку з нової, ринкової вартості, а не погодженої з Вами в договорі. Мені так переоцінили її вдвічі вище. І страховий платіж, ніби за чарівною паличкою — вдвічі виріс. Мотивація — постанова НБУ 351, де НБУ вимагає переоцінки активів банків. Але з договору не витікає, що я повинна страхувати ринкову вартість, а не заставну по договору. А мене змушують оплачувати цей бенкет. Залишок кредиту 40тис, а заставу я повинна тепер страхувати на 900. Але це лише перший множник в рівнянні, що формує страхові витрати.

Бо банк вимагає страхувати майно в «акредитованих страхових компаніях». А це не акредитація, а фінансова змова. Бо Укргазбанк диктує їм умови — і суми заставної вартості вже перерахованої чарівно, і, що просто чудово — тариф на страхування. Кожна така страхова запитує в якому банку іпотека. Обов’язково. І лише тоді виставляє погоджений з банком тариф. Не конкурентний тариф, а погоджений з банком. А я це сплачую. І вибору в мене немає. Бо частина платежу страхової премії йде в банк. Страховий платіж= тарифx заставна вартість майна. Обидва множника диктує банк. І вони навіть не приховують це. Це зветься програмою з банком. А ми, як підножний корм, кормимо ці «програми», які є фін.схемами незаконного збагачення Укргазбанку у змові із страховими «акредитованими компаніями», серед яких Універсальна, ТАС, Альфа, Вусо, Україньска пожежно- страхова і ще з півтора десятки, що вивішені на сайті банку.
Укргазбанк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 10:56
Добрий день.

У відповідь на Ваше звернення банком надіслано офіційну відповідь від 08.11.2021 за вих. №124/44944/2021 на Вашу електронну адресу.
byumkip 5 жовтня 2021, 14:51
Знайомство з Укргазбанком почалося під час отримання картки для нарахування заробітної плати на на Оболонському відділені № 52.
Потім, в іпотеку, придбав довгоочікуване житло.
Мені вражаюче сподобалось відношення працівників цього відділення до мене до моїх потреб…
На цьому відділенні працюють ввічливі і компетентні працівники!
Щиро дякую Їм!!!

Вражаюче
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 жовтня 2021, 16:18
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 06.10.2021).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
lansdevilb 4 жовтня 2021, 13:38
04.10.21 отказали в предоставлении услуги размена купюр на мелкие, нужно было разменять 20000 грн купюрами/монетами номиналом 20, 10, 5, 2, 1, мотивируя это тем, что нужно заказывать из Харькова. Я понимаю, что таких денег на кассе может не быть, но на вопрос, почему не можете подкрепиться, услышал ответ — это слишком дорого для банка везти из Харькова в Луганскую область такую сумму, а на вопрос: «Как заказать и когда сможете привезти?» — ответили: «Никогда.» Раз такая проблема с разменом, зачем указывать наличие услуги (третий пункт на их сайте в разделе другие операции и услуги)?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olesia2019 3 жовтня 2021, 1:46
Вони незаконним шляхом (у третіх осіб) отримують персональні дані, без вашого відому відкривають рахунки і отримують на них ваші кошти… мої кошти (заробітну плату) укргзбанк привласнив, просто тупо ВКВРАВ… без договору, без мого відому, без мого звернення для відкриття рахунку…
Укргазбанк
Відповідь банку
Ukrgasbank 7 жовтня 2021, 11:04
Добрий день.

Для врегулювання Вашого питання просимо звернутись до представника банку Сергія Васильовича Кисиличина за номером телефону 0312 649032.

З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»
Проблема вирішена
vladimirsl 30 вересня 2021, 12:12
Добрий день. Являюся кліентом банку вже 4 роки. Маю автокредит і ось стикнувся з такою ситуаціею.Прийшла пора чергового страхування Каско і вияснилося, що сам обирати страхову компанію я не можу, а у випадку переходу з одніеї компанії до другої сплачуеться 500 гр в касу банку. Питання, а за що? Позвонивши в коллцентр відповіді не отримав. Питання, коли прийняте таке рішення, та чому мене при підписанні договору не повідомили про це?
Укргазбанк
Відповідь банку
Ukrgasbank 19 жовтня 2021, 9:52
Добрий день.
У відповідь на Ваше звернення, повідомляємо наступне.

При оформленні кредиту на покупку автомобіля, Вами також укладений багаторічний договір страхування зі страховою компанією. Але за бажанням Ви можете змінити свою страхову компанію, отримавши на це дозвіл банку.

Згідно пункту 10 Тарифів за операціями (послугами) з управління банківськими кредитами фізичним особам, оформлення дозволу на перестрахування, коштує 500,00 грн. (зміни вступили в силу у березні поточного року). З діючими тарифами можна ознайомитись на офіційному сайті банку, за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/credits/.

З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»
Tramadol333 24 вересня 2021, 20:31
…все было класс,.но при перерегистрации после ввода пароля СТОП! — принимай кредитку… дальше табу!!((
Укргазбанк
Відповідь банку
Ukrgasbank 6 жовтня 2021, 10:53
Добрий день!

Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kvetka90 24 вересня 2021, 11:56
Жахливий банк!!! А особливо додаток на моб. телефон!!!
Укргазбанк
Відповідь банку
Ukrgasbank 6 жовтня 2021, 16:04
Добрий день!
У разі виникнення труднощів із використанням мобільного додатку рекомендуємо звернутися до цілодобової клієнтської підтримки за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
У разі необхідності реєстрації скарги просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки за зазначеними вище телефонами.
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 вересня 2021, 10:21
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 26.09.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Matsokha 18 вересня 2021, 12:01
Знімають кошти з зарплатного рахунку без будь-яких повідомлень і пояснень, кредитування з оплатою відсотків по відсотках, працівники не можуть надати логічного пояснення дій банку, не задоволена повністю,і буду переводити свою зарплату на інший більш толковий банк з усіма виписками по рахунку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yarik5151 15 вересня 2021, 11:52
Самый ужасный банк, все происходит очень долго, за каждые 5 грн нужно отчитываться, фу. Не пользуйтесь.
Укргазбанк
Відповідь банку
Ukrgasbank 15 вересня 2021, 16:29
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 вересня 2021, 19:43
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 17.09.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
CFO21 14 вересня 2021, 15:16
Відділення за адресою: Київ, вул. Басейна, 11
Мошенник, на сайте izi.ua под ником «Евгений» id1381835 (уже заблокирован), использует номер +380987182489 (публиковался на Бесплатке под ником «Владислав»). Предлагает перевести ПРЕДОПЛАТУ на карточку — а потом НЕ высылает товар. Его карточка Укргазбанк 5354 6630 0315 5831 и ещё предлагает переводить деньги его брату: Сашков Валентин Іванович карта Приватбанка: 5168 7573 6930 6412.
Не покупайте у этого МОШЕННИКА «владислава, евгения и т. д.» — НИЧЕГО — он вас ОБМАНЕТ.
Проблема вирішена
Qwerty73578 5 вересня 2021, 18:51
Был открыт счёт и на карте были деньги, но картой я не пользовалась, на протяжении полгода мне приходили сообщение, что снималось по 7 грн это ладно потом перестали присылать смс и как оказалось снималось по 50 грн каждый месяц и нигде не было предупреждено!!!
Это не справедливо, вот так доверься другому банку, ни один банк такого не делает!!!
Укргазбанк
Відповідь банку
7 вересня 2021, 18:01
Добрий день.
Відповідно до загальних тарифів банку (https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/) комісія за розрахункове обслуговування неактивного карткового рахунку становить 50,00 грн.

Щодо відсутності смс-інформування за списання зазначеної комісії повідомляємо, що починаючи з 02.04.2019 смс-повідомлення про витрати та надходження за платіжними картками надходитимуть тільки за операціями від 100 грн. (https://www.ukrgasbank.com/press_center/announcement/12058-informatciya_dlya_derjateleyi_platejnyh_kart_ukrgazbanka).

За більш детальною інформацією Ви можете звернутись до банку (зареєструвати звернення), одним з наданих способів:

— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.

— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.

З повагою

АБ «УКРГАЗБАНК»
Задоволена послугами банку, мені подобається користуватися «золотою» карткою, дуже зручно. Дякую.
Укргазбанк
Відповідь банку
6 вересня 2021, 10:29
Добрий день! Висловлюємо Вам подяку за відгук.
Olesia2019 31 серпня 2021, 23:53
«Ви не бажаєте бути нашим клієнтом? Це ваші проблеми, ми примусимо вас стати клієнтом нашого банку!» — саме такий заголовок/вивіска має бути на сайті/вітринах відділень «Укргазбанк»
В 2019 року в м. Мукачево праціники укргазбанку незаконно без відому людей, мого відому, заволоділи копіями паспортів та іден.кодів, без моєї згоди… без укладення договору про відкриття карткового рахунку, на підставі копій паспортів, ідентифікаційних кодів відкрили карткові рахунки.

Заволоділи моїми коштами і вже більше двох років, через проведену аферу колишнім керівником відділення укргазбанку, юристом, керівником обласної філії я не можу отримати свої зароблені кошти.
ВОни примушують мене укласти договір з банком заднім числом. Крім того, за ці два роки з незаконно переведених коштів на рахунок відкритий працівниками банку, знімається комісія. Чи можна назвати Працівників Укргазбанку злодіями, які вкрали та розпоряджаються чужими коштами?! Так, саме так це виглядає!

у банка відсутні сильні сторони***
Укргазбанк
Відповідь банку
Ukrgasbank 1 вересня 2021, 16:50
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
headlesskil 25 серпня 2021, 20:57
Доброго дня хотів звернутися до вас на рахунок того що нещодавно мене обманули мошенники які взламати сторінку мого друга в соціальній мережі інстаграм, на карту було переведено кошти, номер карти та скріни періоду коштів є в наявності, прошу вашої допомоги.
Syki2022 18 серпня 2021, 15:33
Украли деньги у ребенка!!! У меня прекрасный ребенок!!! Так старательно учился, чтоб получать стипендию!!!
И это ж надо, сняли с карточки всё до копейки!!! Это мошенники, мы не причём!!! Неужели движения по карте не видно!!! Что это за банк такой?!? Вы пишите, но из опыта украденные деньги никому почти не вернулись!!! Не связывайтесь!!! Никакой защиты и ответственности!!!
Укргазбанк
Відповідь банку
18 серпня 2021, 17:53
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно ідентифікувати клієнта Банку. Просимо клієнта Банку зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Проблема вирішена
istrelets 8 серпня 2021, 6:40
В течении нескольких дней пыталась сделать перевод денежных средст с карты укргазбанка на карту другого украинского банка, через приложения и укргазбанка, и карты того украинского банка, на карту которого мне необходимо было перевести денежные средства- все попытки (более 10) были безуспешны. Обращалась за помощью на горячую линию укргазбанка, ответ- все в порядке… и только через приложение приватбанка, потеряв деньги за комиссию банка, я смогла сделать перевод. Низкое качество сервиса начиная с оформления карты в отделении (сотрудник «забыл» указать кодовое слово, которое я ему написала на бумаге).
Укргазбанк
Відповідь банку
17 серпня 2021, 15:46
Добрий день! За результатами здійсненого Банком аналізу встановлено, що під час Ваших звернень до контакт-центру банку, працівнику контакт-центу не вдалося встановити причину відмови у проведенні операції по карті. Під час Вашого звернення працівник зауважив, що Банк готовий здійснити більш детальний аналіз озвученої Вами проблематики після отримання від Вас скрін-шотів помилок – скрін-шоти помилок можна надіслати на електронну адресу contactcentre@ukrgasbank.com. Також зазначаємо, що слово-пароль внесено у Ваші анкетні дані.
IrinaShus 4 серпня 2021, 15:19
Добрый день, подскажите, пожалуйста, может я чего-то не понимаю, вопрос имеет ли право банк удерживать какую либо комиссию с детских выплат?
У меня открыто в данном банке 2 карты, ода кредитка, вторая социальная/пенсионная, так как кредитка розслоилась и я не смогла ей пользоватся, я с неё перебррасывала деньги на социальну, комиссию за смс информирование тогда не снимали, пока не зашли на социальную карту детские первый большой платеж. Как только на карте начался ежемесячный оборот 860 гривен, с карты начали списывать 5 гривень.
На сайте в общих сведениях о карте указано обслуживание бесплатно, в тарифах, которые ещё нужно постараться найти, они уже пишут, что услуга смс информирования обязательна, и если, ты тратишь меньше 1000 гривен в месяц и не проводишь 2 операции, то снимают 5 гривен.
Как я могу тратить 1000 гривен если я получаю 860 гривен, с другой карты другого банка я не могу до кинуть деньги, только с другой карты этого же банка, но и тут конфуз, чтоб перекинуть деньги нужно заплатить 5 гривен + процент от сумы по тарифу карты, причем когда переводишь деньги через приложение указывается только 5 гривен к списанию.
Уже 1,5 месяца не работает банкомат по адресу г. Днепр пр-кт Александра Поля 35. То нет денег, то ошибки различные. Единственный банкомат в данном районе, зачем он вообще стоит? В другом банкомате стоят лимиты, сто бы снять 10 000 надо карточку 10 раз вставлять. Вы либо не издевайтесь над людьми, либо лимиты нормальные установите, если ваши банкоматы вечно поломаны.

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.800 42.150
EUR 43.550 44.000
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.800 42.150
EUR 43.550 44.000
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укргазбанк 💰 / Відгуки про Укргазбанку 📝