Отделение живет своей жизнью
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Ukrgasbank
- 22 вересня 2020, 14:24
- #
Дякуємо за звернення та небайдужість до якості обслуговування в нашому банку. Ваша інформація прийнята до відома. Також повідомляємо, що відповідно до рекомендацій Національного банку України щодо режиму роботи банківських установ в період посилених заходів протидії розповсюдженню коронавірусу, у відділеннях банку впроваджено технічні перерви з метою провітрювання, дезінфекції та вологого прибирання з 09:00 по 09:20, з 11:00 по 11:15, з 13:00 по 13:15, з 16:00 по 16:15.
Запевняємо Вас, що Банк опікується своєю репутацією та цінує кожного клієнта. Сподіваємося, що незручності, що виникли під час Вашого візиту до відділення, не вплинуть на Ваше ставлення до Банку
Запевняємо Вас, що Банк опікується своєю репутацією та цінує кожного клієнта. Сподіваємося, що незручності, що виникли під час Вашого візиту до відділення, не вплинуть на Ваше ставлення до Банку
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Укргазбанку на сьогодні
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.200 | 41.600 |
EUR | 43.400 | 44.000 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Стоило бы руководству банка обратить внимание на отделение укргазбанка в пгт Чабаны Киево Святошинского района и улучшить качество обслуживания.
Зачастую работает только одна касса. Неимовеное количество перерывов, около 6-7 раз на день. Как следствие работы одной кассы и такого количества перерывов в очереди приходится ждать до часа. А самый пик ситуации, что за 5-10 минут до перерыва внаглую говорят, что касса закрывается и обслуживание продолжится после перерыва.
За последние пару месяцев обслуживание как таковое отсутствует, директор отделения никоим образом не исправляет ситуацию.
Как результат все реже к вам приезжаю делать оплаты. В месяц вы теряете достаточно круглую сумму оплат. Добавить к этой сумме других клиентов, то можно и еще троих кассиров нанять. Делайте выводы, если репутация и клиенты для вас важны.
Также можете обратить на отзывы в гугл картах.