Сотрудники Укргазбанка помогают мошенникам воровать деньги с карточек Клиентов
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
>> що дії чи бездіяльність користувача призвели до втрати
Так Вы ж сами диктовали коды и тут об этом написали?
Уже чуть ли не на каждом шагу все банки твердят, что их сотрудники никогда никаких кодов по телефону не спрашивают.
А подмена входящего номера это технически простая операция и ее может сделать любой маломальски подкованный технически человек.
Так Вы ж сами диктовали коды и тут об этом написали?
Уже чуть ли не на каждом шагу все банки твердят, что их сотрудники никогда никаких кодов по телефону не спрашивают.
А подмена входящего номера это технически простая операция и ее может сделать любой маломальски подкованный технически человек.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 23 липня 2020, 19:36
- #
Наши люди не желают читать правила пользования банковскими платёжными картами,
а тем более строго следовать им.
Зато как они любят перекладывать ответственность с себя любимых на кого угодно,
и во всех своих глупостях винить сотрудников банков, руководство банков,
правительство, государство и даже мировую закулису…
Кстати, намного проще изучить основные правила, изложенные на одном листе А4 формата,
чем затем перелопатить кучу законодательных актов, выискивая возможность
перекладывания ответственности за свои неразумные действия на неизвестных сотрудников
Укргазбанка, у которых нет ни имени ни отчества, а только номер телефона…
а тем более строго следовать им.
Зато как они любят перекладывать ответственность с себя любимых на кого угодно,
и во всех своих глупостях винить сотрудников банков, руководство банков,
правительство, государство и даже мировую закулису…
Кстати, намного проще изучить основные правила, изложенные на одном листе А4 формата,
чем затем перелопатить кучу законодательных актов, выискивая возможность
перекладывания ответственности за свои неразумные действия на неизвестных сотрудников
Укргазбанка, у которых нет ни имени ни отчества, а только номер телефона…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Укргазбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.900 | 42.350 |
EUR | 43.500 | 44.250 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Я не зовсім зрозуміла, що вони хочуть від мене, оскільки ніколи у житті з цим не стикалась. Однак, на той момент, у мене й не виникло сумніву про те, що це можуть дзвонити шахраї, оскільки:
1. Вони відразу представились Службою безпеки саме ПАТ АБ Укргазбанку;
2. Вони не запитували жодних моїх особистих даних, або даних моєї картки;
3. Вони запевнили мене у тому, що вони вчинять дії, які призведуть до блокування моєї банківської картки з метою уникнути спробам зняти з неї грошові кошти.
З першого разу я не змогла продиктувати їм чотири цифри, які вони надіслали мені, тому через декілька хвилин вони знову надіслали мені якісь чотири цифри, які я повідомила їм, більше жодної інформації я їм не надавала та вони нічого і не запитували.
7 травня 2020 року я була у відділенні ПАТ Укргазбанку в м. Болград, яке розташоване в м. Болград Одеської області та розповіла про те, що трапилось співробітнику банку.
Економіст відділення банку Муравйова Діна Євгенівна перевірила мій рахунок та запевнила мене у тому, що все нормально, грошові кошти знаходяться на банківській картці, після чого вона ще раз заблокувала мої рахунки. Окрім того, я показала їй номер телефону з якого мені телефонували та вона відразу повідомила мене про те, що номер телефону 380445904999 є номером телефону Укргазбанку. Більш того, на моє прохання, вона набрала цей номер телефону зі свого стаціонарного телефону і після з’єднання мі разом впевнились у тому, що цей номер телефону дійсно належить ПАТ АБ Укргазбанку.
15 травня 2020 року я отримала смс-повідомлення на свій номер телефону 0937041376, про зарахування на мій рахунок авансу у розмірі 2300 грн., при цьому я відразу звернула увагу на те, що баланс грошових коштів був набагато меншим, ніж попередній від 24.04.2020 року, хоча я не знімала грошей зі своєї картки.
19 травня 2020 року я знову відвідала відділення ПАТ АБ Укргазбанку і тоді виявилось, що з мого рахунку знято грошові кошти у розмірі 71789,00 (сімдесят одна тисяча сімсот вісімдесят дев’ять) гривень.
У відділенні банку співробітники заповнили необхідні документи та запевнили мене у тому, що вся інформація і необхідні документи вони передадуть до головного офісу банку з метою проведення незалежного розслідування факту списання грошових коштів з моєї банківської картки.
Після того, у цей же день я побувала у відділенні поліції та написала заяву, а працівники відділення Укргазбанку склали необхідні для розслідування документи.
26 червня 2020 року у Відділенні ПАТ АБ Укргазбанку в м. Болград, керівником відділення мені була надана відповідь за результатами проведеного незалежного розслідування, згідно якої мені було відмовлено у поверненні грошових коштів.
При цьому згідно наданої відповіді від 26.06.2020 року банк поклав усю відповідальність на мене, звинувативши у передачі паролів, реєстрації у платіжній системі та інше.
Однак банком чомусь не досліджувались обставини телефонування мені саме з телефону Укргазбанку, банк взагалі не звернув уваги на те, що людина, яка мені телефонувала представилась співробітником Служби безпеки саме ПАТ АБ Украгазбанку, в мене ніхто не запитував особистих даних, або даних моєї банківської картки.
А отже виникає багато питань: Звідки у третіх осіб з’явилась інформація про мене, як клієнта банку, що, між іншим, становить банківську таємницю? Звідки у третіх осіб з’явились дані моє банківської картки? Чому не перевірялась інформація стосовно руху грошових коштів по моєму рахунку, з чого видно, що гроші я знімала з картки лише у касі відділення Укргазбанку у м. Болград? Я ніколи нічого не купували в мережі Інтернет та не розраховувалась за допомогою своєї банківської картки, а викрадені грошові кошти були витрачені на оплату мобільних телефонів у магазині Ельдорадо у м. Києві, багато з яких, є досить коштовними.
Я мешкаю у с. Виноградівка, Болградського району, Одеської області та 5 травня 2020 року у Києві не була і не могла бути, оскільки у зв’язку з карантином жодний міжміський, або міжобласний транспорт не працював.
Усе вищевказане, говорить про те, що безпідставне зняття грошових коштів відбулось не без участі співробітників Украгазбанку у яких є доступ до особистих даних клієнтів банку, є інформація про рух грошових коштів та залишках на рахунках, бо усі ці дані якимось чином потрапили до третіх осіб! А без цих даних неможливе списання грошових коштів з карток клієнтів банку, реєстрації їх у мобільному додатку і з чим, наприклад, абсолютно погодився Начальник відділення № 208/15 Укргазбанку Буюклі П.В. під час спілкування 26 червня 2020 року.
Однак очолювана Вами банківська установа, до того ж належна Державі, в особі відповідних працівників, тої ж Служби безпеки, не звертає жодної уваги на це — що відбувається просте обкрадання клієнтів банку, які свого часу довірили свої грошові кошти Укргазбанку.
Відповідно до статті 1073 Цивільного кодексу України у разі несвоєчасного зарахування на рахунок грошових коштів, що надійшли клієнтові, їх безпідставного списання банком з рахунка клієнта або порушення банком розпорядження клієнта про перерахування грошових коштів з його рахунка банк повинен негайно після виявлення порушення зарахувати відповідну суму на рахунок клієнта або належного отримувача, сплатити проценти та відшкодувати завдані збитки, якщо інше не встановлено законом.
Згідно із пунктом 37.2 статті 37 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» на час встановлення ініціатора та правомірності переказу, але не більше ніж впродовж дев'яносто календарних днів, емітент має право не повертати на рахунок неналежного платника суму попередньо списаного неналежного переказу. У разі ініціації неналежного переказу з рахунка неналежного платника, з вини ініціатора переказу, що не є платником, емітент зобов'язаний переказати на рахунок неналежного платника відповідну суму грошей за рахунок власних коштів, а також сплатити неналежному платнику пеню в розмірі 0,1 відсотка суми неналежного переказу за кожний день, починаючи від дня неналежного переказу до дня повернення відповідної суми на рахунок, якщо більший розмір пені не обумовлений договором між ними.
Відповідно до пунктів 7, 8 розділу VI Положення про порядок емісії спеціальних платіжних засобів і здійснення операцій з їх використання, затвердженого постановою правління Національного банку України від 05 листопада 2014 року N 705, емітент або визначена ним юридична особа під час отримання повідомлення та/або заяви про втрату електронного платіжного засобу та/або платіжні операції, які не виконувалися користувачем, зобов'язаний ідентифікувати користувача і зафіксувати обставини, дату, годину та хвилини його звернення на умовах і в порядку, установлених договором. Емітент після надходження повідомлення та/або заяви про втрату електронного платіжного засобу та/або платіжні операції, які не виконувалися користувачем, зобов'язаний негайно зупинити здійснення операцій з використанням цього електронного платіжного засобу. Емітент у разі здійснення помилкового або неналежного переказу, якщо користувач невідкладно повідомив про платіжні операції, що ним не виконувалися, після виявлення помилки негайно відновлює залишок коштів на рахунку до того стану, у якому він був перед виконанням цієї операції. Емітент у разі повідомлення користувачем про незавершену операцію з унесення коштів через платіжні пристрої банку-емітента на рахунки, відкриті в банку-емітенті, після подання користувачем емітенту відповідного документа, що підтверджує здійснення цієї операції, негайно зараховує зазначену в цьому документі суму коштів на відповідний рахунок.
За змістом пункту 9 розділу VI постанови правління Національного банку України від 05 листопада 2014 року N 705 «Про здійснення операцій з використанням електронних платіжних засобів» користувач не несе відповідальності за здійснення платіжних операцій, якщо платіжний засіб було використано без фізичного пред'явлення користувачем електронної ідентифікації самого електронного засобу і його користувач, окрім випадків, якщо доведено, що дії чи бездіяльність користувача призвели до втрати, незаконного використання ПІНу або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції.
Банком прийнято до уваги інформацію, яка викладена у Вашому зверненні та проводиться перевірка фактів. Інформація потребує додаткового вивчення. За результатами перевірки Ви будете повідомлені додатково.