Жахливе обслуговування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Я би не писала поганий відгук лише через те, що годину не могли підключити активізувати) мою зарплатну картку, в результаті мою іменну яку я чекала тиждень викинули і видали мені саму звичайну. Буває різне. Але хамські випади зі сторони працівниці карткового відділу — це занадто. Вибачте мене, я не прошу бути до мене сильно доброзичливою чи посміхатися (як це роблять професіонали інших банків), але до клієнта не можна бурчати «нашо давати такий телефон на якому нема грошей?» «не могла поповнити свій мобільний спочатку?» чи голосно при клієнті возмущатися «задовбала ця міська рада!» (міська рада — їх корпоративний клієнт, і я там працюю, працівниці це було відомо!) Можливо для цього банку таке спілкування як у Олійник Аліси — в порядку речей, нажаль вимушена бути клієнтом через зарплатний проект, але додаткові послуги банку я б ніколи нікому не рекомендувала б. Єдиний + це зняття готівки в будь-якому банкоматі.
Написати коментар