Укргазбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Укргазбанку на сьогодні
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.200 | 41.600 |
EUR | 43.600 | 44.200 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Що за рахунок?
Звертаємо увагу, що дзвінок на номер 0 800… безкоштовний, а на короткий номер банку — платний.
Написати коментар
Смс послуга активовано
18.04.2019
13:29:14
Написати коментар
Написати коментар
Шановне панство!
8 квітня я звернулась до вас з питання отримання карток для отримання зарплати. Питання було вирішено досить швидко. 9 квітня подзвонили ваші співробітники для розв«язання питання, а 10 квітня картки нам видали. Дякуємо.
Але без проблем не обходиться. Як було рекомендовано, 11 квітня мені треба було активізувати мою картку та отримати пін-код. Я все зробила, як написано на картці. Набрала номер 0670001199 и відіслала PIN NNNN. На протязі дня ніякої відповіді з пін-кодом. Вранці 12 квітня я зателефонувала керівнику відділення у Олександрії з проблемою на номер 066 051 02 26. Антоніна Евгеновна порекомендувала мені ще передзвонити на номер 0670002299 і питання буде вирішене. Я так і зробила. Але і це не дало результату. Післе неодноразового звернення до Олександрійської філії банку, нарешті ввечері мені знову порекомендували дзвонити кудись пізніше. Всі ці маніпуляції не безкоштовні, розкажіть мені, чому я повинна неодноразово звертатись для отримання пін-коду, ще й мені нахамили і попередили, якщо не звернусь cмс, то кошти не отримаю.Або підійти з паспортом до банку. Я не зрозуміла такий підхід до клієнтів та ще й у державному банку? Мені всього там нараховано 432 грн., може всі їх зразу перерахувати на потреби комусь. Мені 64 роки, все життя працювала і не хочу чути образи та нехтування мною. В нашому місті вашої філії немає.ЇНайближче за 150 км, тому їхати кудись також не маю можливості. Сподіваюсь на вирішення мого питання без додаткових витрат.
Тілько що отримала нове смс від банку, де мій номер телефону змінено на такий же номер телефону. У чому тут фішка? А пін-коду так і немає? Але це ще не все. На протязі 13.04 мені тричі приходили одні й ті ж СМС з повідомленням про зміну мого номеру на мій же номер телефону, а потім подзвонили з колцентру 13.04 і поцікавились, чи актуальне моє питання (Ольга Коваль), вона хоч розїяснила, що працівники Олександрії не вірно мені підказали куди і як дзвонити, а не так як на
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (2)
Написати коментар
Що не так?
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар