×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт

- shevinna
- 22 січня 2020, 0:49
Добрий день, якщо я стала жертвою шахрайства інтернет-покупок, я переказала кошти клієнту вашого банку, але товару звчиайно я не отримала, як результат мене відразу кинули до чорного списку, у мене є реквізити та ініціали цієї особи. Чи можна щось зробити? Якось повернути кошти?
Відповідь банку
22 січня 2020, 11:57
Добрий день. З даного питання рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, а саме до Національної поліції України. Задля зручності для Вас, Ви можите оформити звернення стосовно даного питання в електронному вигляді на сайті профільного підрозділу НПУ Департаменту Кіберполіції за посиланням cyberpolice.gov.ua/declare/.
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися