Курс валютв Укргазбанку на сьогодні |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.200 | 41.700 |
EUR | 43.550 | 44.200 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Відділення Укргазбанку: Золотоноша, вул. Садовий проїзд, 6
Адреса:
Черкаська область, Золотоноша, вул. Садовий проїзд, 6
Телефон:
+38 (04737) 3-15-07
Час роботи:
Пн-Чт: 09:00-18:00, Пт: 09:00-16:45, без перерви (каса: Пн-Чт: 09:00-16:45, Пт: 09:00-15:45), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
7 вересня 2022, 18:16
Доброго дня! Для здійснення аналізу порушених Вами питань щодо відкриття рахунку та проведення операцій по карті, просимо Вас надати більш детальну інформацію (дата, скрін помилки тощо) через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
Щодо відображення курсу валют повідомляємо наступне. У мобільному додатку «Еко-Банк» відображається курс валют за офіційним курсом НБУ. Курс, відповідно до якого проводяться безготівкові операції, зазначено на головній сторінці сайту Банку https://www.ukrgasbank.com/. Ініційовані Вами 26.08.2022 операції з безготівкової оплати товарів/послуг, проведені за курсом 37 грн. за 1 дол. США.
Стосовно банківської платіжної картки – її було отримано Вами 15.06.2022.
Щодо чату підтримки. 26.08.2022 о 14:53 год. зафіксовано факт успішного підключення оператора контакт-центру до чату, проте, після привітання та запиту додаткової інформації оператором, від Вас не було отримано зворотного зв’язку, внаслідок чого чат було завершено.
Щодо відображення курсу валют повідомляємо наступне. У мобільному додатку «Еко-Банк» відображається курс валют за офіційним курсом НБУ. Курс, відповідно до якого проводяться безготівкові операції, зазначено на головній сторінці сайту Банку https://www.ukrgasbank.com/. Ініційовані Вами 26.08.2022 операції з безготівкової оплати товарів/послуг, проведені за курсом 37 грн. за 1 дол. США.
Стосовно банківської платіжної картки – її було отримано Вами 15.06.2022.
Щодо чату підтримки. 26.08.2022 о 14:53 год. зафіксовано факт успішного підключення оператора контакт-центру до чату, проте, після привітання та запиту додаткової інформації оператором, від Вас не було отримано зворотного зв’язку, внаслідок чого чат було завершено.
Шановний банк гроші ви знімаете быстро але вони не зарахували на суму около 3.000 розглядаете довго. Я не посоветую вас своим знакомым І фейсбук І в телеграм везде напишу про ваш банк як вы роботаете
Написати коментар
Ответ банка
25 серпня 2022, 9:16
Доброго дня!
Наразі, Ваші заяви про незгоду з трансакціями знаходяться в процесі розгляду. У відповідності до правил міжнародних Платіжних систем, термін розгляду таких заяв може тривати не меньше ніж 30 календарних днів, але не більше 180 днів. Про результати розгляду Ви будете проінформовані працівниками контакт-центру.
Наразі, Ваші заяви про незгоду з трансакціями знаходяться в процесі розгляду. У відповідності до правил міжнародних Платіжних систем, термін розгляду таких заяв може тривати не меньше ніж 30 календарних днів, але не більше 180 днів. Про результати розгляду Ви будете проінформовані працівниками контакт-центру.
Был в отделении №142/23 с целью получения валюты. Консультант отказался выдавать. Говорит обязательно сначала карточку оформить. Сказали лучше идти получать в Аваль или Приват, потому, что они не хотят обслуживать не своих клиентов. Только потерял свое время и в итоге не успел получить в другом банке. Не рекомендую!
Написати коментар
Отримати пластикову картку також не просто, навіть у відділенні банку, спочатку вас будуть запевняти не оформлювати її, а користуватись NFC, а потім скажуть, що зараз пластику немає, приходьте наступного разу.
У додатку вказаний один курс, але при розрахунках в інтернеті гроші буде списувати зовсім по іншому.
Підтримка у чаті не працює, вже другий раз чекаю на відповідь 20 хвилин і просто завершую чат, бо співробітник просто мовчить і нічого не відповідає. З підтримкою, наприклад, монобанку тут просто небо і земля.
Інший випадок, коли поповнив картку з картки іншого банку і на балансі ці гроші відображались, але я не міг ні відправити їх, ані розрахуватись в інтернеті. Підтримка казала, що гроші на рахунку. Видалення та нове встановлення додатку не допомгдо і лише через 12 гожин все вирішилось само
Банк не рекомендую, для повсякденних розрахунків проблема оформити пластик, для оплат в інтернеті немає чіткого курсу, для переказів з картки на карту великі комісії, як у привата, підтримка не працює і за все це ще потрібно платити 7 грн в місяць, жах та і тільки.