Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Укргазбанку: Черкаси, вул. Гоголя, 221

Адреса:
Черкаси, вул. Гоголя, 221
Телефон:
+38 (0472) 33-98-12
Час роботи:
Пн-Чт: 09:00-18:00, Пт: 09:00-16:45, без перерви (каса: Пн-Чт: 09:00-16:45, Пт: 09:00-15:45), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
4
8 серпня 2022, 22:35
Колись в «Ощадбанку» заставляли менеджерів нав’язувати клієнтам оформлювати страховку, ніби як обов’язкову при оформлені дебетової картки, зараз там ситуація ніби нормалізувалася (на даний час в «Ощадбанку» не обслуговуюсь), але сьогодні в «Укргазбанку» для того, щоб оформити депозит з купівлею безготівкової валюти згідно дозволу НБУ виявилось при спілкуванні з менеджером, що обов’язково треба оформити страховку. Це було б зрозуміло, якби я брав кредит і був би ризик неповернення. Підозрюю, що «вірус» з «Ощадбанку» перемістився в «Укргазбанк», та потребує втручання «лікарів». Хто лобіює інтереси страхової компанія? Державний банк не хоче отримати дохід шляхом підвищення прозорих тарифів?
Коментарі (3)
Ответ банка
Укргазбанк
16 серпня 2022, 10:40
Доброго дня!
Послуга страхування не є обов`язковою при оформленні депозиту, а є додатковою пропозицією, яку пропонує Банк своїм клієнтам. Додаткові послуги презентуються працівниками Банку виключно для добровільного придбання клієнтом в момент обслуговування або ж можливого придбання клієнтом у майбутньому у разі зацікавленості.
1 не зарахована
23 квітня 2020, 16:50
14.04 заканчивался депозит, обратился 13-го — отменил автопролонгацию, сказал 14-го хочу забрать деньги (в день окончания депозита), ответ банка — категорически нет, никак, денег нет, самое ранее 23-го (!). Т.е. по договору должны отдать 14-го, но отдают через 9 дней. Причина — потому что самолёты не летают. На то что мне деньги уже нужны были 16-го, от силы 17-го — наплевать, на договор тоже наплевать. 23-го и всё.

Пришёл 23-го. Да, пожалуйста, забирай. Но деньги (!) такое чуство что их отобрали для утилизации, но передумали и выдали мне. Старые, очень старые, рваные, с пятнами чего то, с синими штампиками, какие то супер затёртые. Попросил ну самое рваньё поменять, дали чуть чуть лучше, но примерно тоже.

И что делать? Ситуация тупиковая, пришлось забрать что дают.

Так что такой вот опыт с депозитом в УГБ.
Коментарі (4)
2
30 листопада 2019, 19:26
Історія довга.
1. Іноді отримую кошти за СЕЗОННІ роботи на картку (назвемо її №1) цього банку, яка лише для цього оформлена. Відповідно, зазвичай більш ніж 6 місяців карткою не користуюсь. Тим часом знімаються кошти за обслуговування, і, якщо я правильно розумію (виправте, якщо не так?), картка блокується, коли йде «в мінус». Для зручності додав цю картку в «Приват 24» через «Додати картку іншого банку». Думав, тепер життя стане набагато зручнішим, і шукати рідкісні банкомати «Укргазбанку» не прийдеться.

2. Підприємство, на якому я зайнятий ПОСТІЙНО, планувало переходити на обслуговування цим банком. «Він же державний!». Добре, що не перейшло. Але картки нам видали (нехай це буде картка №2), а ми ними так і не користувалися. ПІН-код був втрачений, оскільки масовий перехід відмінився. Картка №2 від «Укргазбанку» просто лежала.

3. Почався черговий сезон СЕЗОННОЇ (вибачте за тавтологію) роботи, отримав першу зарплату на картку «Укргазбанку». Вона чомусь прийшла на інший рахунок… (Так і не зрозумів, чи це той, що пов'язаний з карткою №2, чи ні).
Думаю, що це або через додавання «картки №1» в «Приват 24», або з «несанкціонованим овердрафтом». Завантажити програму для Android версії 4.4.4 не вийшло, Play-маркет пише, що програма не сумісна з моїм пристроєм.
Пробував зайти на онлайн-банкінг, переказати між СВОЇМИ картками. Нічого не виходило, сайт взагалі якийсь дуже дивний і глючний. Браузер Firefox було оновлено, почищено, перезавантажено. Це не допомагало.
При відвідуванні відділення сказали, що картку заблоковано, а мені видали нову (нехай №1 версія 2), яка обійшлася в 50 грн. Перепитав співробітника банку, чи в мене більше нема інших карток? Інакше попросив інші видалити. Почув ствердну відповідь. Все добре, знову додав у «Приват 24», видалив при цьому звідти стару (№1).

4. Пройшов місяць. На СЕЗОННІЙ роботі сталася затримка з зарплатою. Картка «№1.2» знову втекла «в мінус». Прийшла через деякий час чергова зарплата, разом з затриманою… І знову на ішний рахунок. Програма на Android 4.4.4 так і не ставиться. Через онлайн-банкінг з комп'ютера переказати МІЖ СВОЇМИ на нещодавно отриману картку не виходить. Черговий раз оновлений Firefox не допоміг; лише з кількох спроб один раз все-таки вийшло частину суми переказати на «Іншу картку» (іншого банку).
Подальші спроби або призводять до помилок «Платіж не створено», хоча SMS з кодом підтвердження операції приходить, у вікно, що з'являється на сторінці, я цифри ввожу — і бачу «Платіж не завершено». Або неможливо вибрати у списку карток, з якої переказувати, мою картку з грошима (постійно при натисканні кнопки «Далі» форма оновляється таким чином, ніби я хочу переказати гроші з картки з «мінусом», я знову обираю правильну картку, воно знову скидає на ту що без грошей)…

У робочий час я не завжди можу потрапити до відділення, після роботи іноді встигаю… Скоріше за все, прийдеться знову витрачати свій особистий час, чергові 50 грн, і отримувати нову картку…

ВИСНОВКИ з досвіду:

+ Раніше я сам був задоволений роботою цього банку. Так, на відміну від «Приват банк», стягується щомісячна комісія за обслуговування, але приходять SMS про кожну операцію — чи то зарахування, чи переказ 1000 грн, чи покупка в магазині на кілька грн, чи невдала операція. В SMS зазвичай ще й пишуть залишок на рахунку.
+ В банкоматах, хоч їх і мало по місту, були різні куп'юри, аж до 10 грн.

— Але після історій з заміною картки, блокуванням, неможливістю скористатися власними коштами — відношення поступово змінювалося. Зателефонував вчора після 17 години на онлайн-лінію, за кілька хвилин (більше 5, не безкоштовно з мобільного) так і не дочекався відповіді живого оператора.

-? За перевірку балансу в банкоматах інших банків (без чека, звісно) знімається комісія (можливо, тут саме інший банк стягує, не знаю). Зняти гроші в банкоматах інших банків можна лише обмежену суму.

— Додаток на Android 4.4.4 не встановлюється, а той же «Приват 24» прекрасно працює, і оновлюється, і працює.

— Web-версія онлайн-банкінгу хіба що показує список карт та баланс, кілька останніх операції. Виконання будь-яких операцій з коштами дуже рідко закінчується успіхом… Пункти глючать, помилки видаються, іноді дивним чином спрацьовує…
Коментарі (1)
Ответ банка
Укргазбанк
4 грудня 2019, 9:58
Добрий день.
В даному повідомленні намагатимемося зорієнтувати Вас з озвучених Вами питань:
1) Відповідно до політики безпеки Google мінімальною вимогою до Android є версія більше 5.
2) Якщо баланс по рахунку «йде в мінус», то карта дійсно блокується. В такому випадку використання рахунку (в тому числі поповнення) стає неможливим з використанням карти. При цьому рахунок залишається активним, зарахування коштів на рахунок є можливим через поповнення рахунку БЕЗ використання картки (внесення готівки через касу, зарахування третьою особою за реквізитами рахунку). Після того, як баланс по рахунку стає позитивним, картка розблоковується і стає доступною для використання.
3) Мережа банкоматів АБ «УКРГАЗБАНК» складає понад 700 шт. по всій території України. З переліком адрес розташування банкоматів можна ознайомитися на офіційному сайті банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/ru/contacts/terminals//.
4) У разі, якщо Ви забули пін-код від карти, Ви можете отримати новий пін-код. Для отримання пін-коду, Вам необхідно з номеру телефону, який закріплено за Вами. Як за клієнтом АБ «УКРГАЗБАНК», надіслати смс на номер 0670001199 з текстом PIN NNNN, де NNNN – останні 4 цифри карти.
5) У разі звернення по телефону цілодобової лінії підтримки клієнтів АБ «УКРГАЗБАНК» з мобільного телефону рекомендуємо використовувати для зв’язку номер 0 800 309 000 – дзвінки на даний номер телефону безкоштовні з усіх телефонів.
6) Веб-версія мобільного додатку не підтримується. Інші пропозиції, що стосуються оформлення інтернет-сторінки АБ «УКРГАЗБАНК», Ви можете надсилати на електронну адресу контакт-центру contactcentre@ukrgasbank.com.
7) З метою врегулювання питань стосовно зарахування коштів на «інший рахунок», рекомендуємо Вам звернутися у відділення АБ «УКРГАЗБАНК», в якому здійснюється Ваше обслуговування для отримання консультації.
1
22 січня 2019, 22:52
Сегодня 22 января на счет Укргазбанка мне была зачислена в сумме 1564грн. В течение двух часов она была полностью украдена путем списания с моего счета. На какие счета зачислена, не сообщается. Действия банка правомерны? Как жить пенсионеру месяц?
Коментарі (1)
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Укргазбанку за адресою Черкаси, вул. Гоголя, 221. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Укргазбанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Укргазбанку розташованому за адресою  Черкаси, вул. Гоголя, 221- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.