Курс валютв Укргазбанку на сьогодні |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.800 | 42.150 |
EUR | 43.550 | 44.100 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Відділення Укргазбанку: Львів, вул. С. Бандери, 21
Адреса:
Львів, вул. С. Бандери, 21
Телефон:
+38 (032) 259-50-91
Час роботи:
Пн-Чт: 09:00-18:00, Пт: 09:00-16:45, без перерви, (каса: 09:00-17:00, Пт: 09:00-16:00, перерва: 13:00-13:45), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Kitsya
18 лютого 2023, 18:25
Відкрила рахунок в банку з віртуальною картою! Перед поїздкою за кордон зателефонувала на ГЛ повідомити що їду, щоб не було проблем з картою. За кордоном скористуватись картою не вдалось, видало помилку, подзвонивши на ГЛ мені сказали що проблем з картою немає, і що жодного зняття коштів по ній не відбувалось, більше нічого подивитись вони не можуть, бо відсутнє кодове слово (хоча при реєстрації через додаток можливість його введення повністю відсутня). Я звернулась на відділення для детальної ідентифікації і ввелення в систему кодового слова, і навіть вдалося зняти кошти, однак не назавжди…Така ж проблема виникла знову на наступний тиждень, на що ГЛ спочатку відповіла що з картою все гаразд, спробувати зняти в іншому банкоматі, а при повторному дзвінку нову версію, що перевищено можливість зняття в тиждень (7 днів), хоча насправді пройшло 8 днів. Що це за спеціалісти у вас працюють у яких весь час різні версії, і чому я не можу скористатись рахунком де мої власні кошти, чи може ви за цей час ними користуєтесь?! Працівники на відділенні проблем з рахунком і картою не бачать, гаряча лінія нічим не може допомогти? Банк загадка просто…
Коментарі (1)
Ответ банка
20 лютого 2023, 13:42
Доброго дня! Стосовно порушеного Вами питання, зареєстровано звернення за вхідним номером № О-318 від 20.02.2023. Перевіряємо та аналізуємо, про результати Вам повідомимо.
06.09.2022 я звернулась у відділення банку за адресою: м. Львів. вул. Степана Бандери 21 з метою купівлі валюти з подальшим розміщення на депозит. Уточнила у працівника банку чи не змінились умови розміщення вкладу у порівнянні з попереднім місяцем. Він повідомив, що змінились і зараз крім 0,5% комісія банку є ще обов’язковий платіж в розмірі 270 грн. Наголосиш, що якщо мені ці умови не підходять, він мене послугу купівлю валюти під депозит не оформить. У касі отримала квитанцію на сплату 270 грн. із наступним призначення платежа — Страхова плата за договором страхування.
07.09.2022 я вирішила передзвонити до контакт-центру і уточнити інформацію, в результаті чого мені повідомили, що банк не стягує додатково ніяких платежів крім 0,5% комісія банку для оформлення послуги купівлі валюти під депозит.
07.09.2022 я звернувалась на вижчевказана відділення стосовно отримання роз’яснення. Цей самий працівник мені і далі почав доказувати, що ця комісія є обов’язковою, але вже на підставі внутрішнього розпорядження відділення. На прохання показати мені це ропорядження, він сказав, що як такого його немає, бо воно усне.
Я написала скаргу, наполягла, щоб працівник її при мені зареєстрував (вх. № 256 від 07.09.2022р.) щодо анулювання платежа в розмірі 270 грн. і повернення мені цих коштів, оскільки працівник банку вчинив шахрайські дії, надавши мені як клієнту банку недостовірну інформацію щодо тарифів банку тим самим змусивши мене оплатити послугу, за якою я не зверталась у відділення банку.
Очікую письмої відповіді на моє зверння у відповідності до Закону України «Про звернення громадян» та повернення комісії, яка була оплачена мною згідно шахрайських дій працівника банку.
Чому працівники державного банку ошукують клієнтів особливо зараз у час військових дій?
Коментарі (1)
07.09.2022 я вирішила передзвонити до контакт-центру і уточнити інформацію, в результаті чого мені повідомили, що банк не стягує додатково ніяких платежів крім 0,5% комісія банку для оформлення послуги купівлі валюти під депозит.
07.09.2022 я звернувалась на вижчевказана відділення стосовно отримання роз’яснення. Цей самий працівник мені і далі почав доказувати, що ця комісія є обов’язковою, але вже на підставі внутрішнього розпорядження відділення. На прохання показати мені це ропорядження, він сказав, що як такого його немає, бо воно усне.
Я написала скаргу, наполягла, щоб працівник її при мені зареєстрував (вх. № 256 від 07.09.2022р.) щодо анулювання платежа в розмірі 270 грн. і повернення мені цих коштів, оскільки працівник банку вчинив шахрайські дії, надавши мені як клієнту банку недостовірну інформацію щодо тарифів банку тим самим змусивши мене оплатити послугу, за якою я не зверталась у відділення банку.
Очікую письмої відповіді на моє зверння у відповідності до Закону України «Про звернення громадян» та повернення комісії, яка була оплачена мною згідно шахрайських дій працівника банку.
Чому працівники державного банку ошукують клієнтів особливо зараз у час військових дій?
Ответ банка
8 вересня 2022, 18:59
Добрий день, Аліно! Відповідь на Ваше звернення від 07.09.2022 щодо повернення коштів, буде надано Вам на електронну адресу у встановлені законодавством строки.