Знімала кошти у банкоматі Укргазбанк, кошти з рахунку знято, але мені не видало їх.
Я відразу звернулася до консультанта банку, написавши заяву щодо такої ситуації. Мені сказали, що це збій в системі і кошти обов’язково повернуться до кінця дня.
До кінця дня мені вони повернуті не були. Чому? Не зрозуміло. Тобто мене обманули.
На гарячій лінії тільки грубіяннять і на будь які поставлені запитання говорять, що вони нічого не знають.
Прошу працівників банку, будь ласка, у коротший термін, вирішити це питання.
Курс валютв Укргазбанку на сьогодні |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.800 | 42.150 |
EUR | 43.550 | 44.100 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Відділення Укргазбанку: Кропивницький (Кіровоград), вул. Соборна, 17
Адреса:
Кропивницький (Кіровоград), вул. Соборна, 17
Телефон:
+38 (0522) 36-60-52
Час роботи:
Пн-Чт: 09:00-18:00, Пт: 09:00-16:45, без перерви (каса: Пн-Чт: 09:00-16:45, Пт: 09:00-15:45), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
11 січня 2023, 15:19
Добрий день, Карино!
Банком проаналізовано описану Вами ситуацію. Інформуємо, що в Банку відсутній пріоритет по видачі валюти з поточних рахунків. Надану Вами інформацію враховано — з працівниками, які здійснювали Ваше обслуговування/консультацію проведено роботу для уникнення подібних ситуацій у майбутньому.
Наразі Ваше питання врегульовано — кошти отримано 10.01.2022. Висловлюємо подяку за надану інформацію щодо якості роботи нашого Банку.
Банком проаналізовано описану Вами ситуацію. Інформуємо, що в Банку відсутній пріоритет по видачі валюти з поточних рахунків. Надану Вами інформацію враховано — з працівниками, які здійснювали Ваше обслуговування/консультацію проведено роботу для уникнення подібних ситуацій у майбутньому.
Наразі Ваше питання врегульовано — кошти отримано 10.01.2022. Висловлюємо подяку за надану інформацію щодо якості роботи нашого Банку.
Ответ банка
12 квітня 2022, 12:39
Добрий день, Анна!
Наразі, Ваше питання вирішено по суті — на Ваш рахунок повернуто неотримані у банкоматі кошти.
Наразі, Ваше питання вирішено по суті — на Ваш рахунок повернуто неотримані у банкоматі кошти.
1 березня запрацювала доступна іпотека під 7% річних від президента. Відразу ж виникло бажання змінити свої існуючі 14% на 7%. Зачєм платіть больше! Зателефонувавши на гарячу лінію, отримав відповідь типу «наший фахівець з вами зв’яжеться найближчим часом». Звісно фахвець мене так й не набрав. В мене було декілька контактів з відділень у Полтавській та Кіровогрдській областях. Обидва сказали що програма нова й мене наберуть коли буде більше інформації. З кіровоградської області так й не набрали. А з відділення у Полтавській області набрали й пояснили з неточностями. Повідомили, що дана програма лише для тих хто стоїть у черзі й якщо ми вже користувалися іпотекою, то ми вже не зможемо брати участь у такого роду програмах. Інформація м’яко кажучи не відповідала дійсності. Прикро.
Написати коментар
Ответ банка
15 березня 2021, 18:17
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати Ваше звернення, але для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Банк готовий проаналізувати Ваше звернення, але для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Сегодня 09.01 я пришла за деньгами, но мне сказали, что ДЕНЕГ НЕТ! Я уточнила, почему так получилось, ведь я обратилась в банк заранее, чтоб избежать такую ситуацию. Мне сотрудник ответил, что есть депозитные счета, которые они могут спрогнозировать и текущие, которые не могут. Вот когда люди снимают по текущим счетам, банк не может отказать клиенту в выдаче денежных средств!!! Просьба банку прояснить ситуацию и ответить на вопросы
Вопрос номер 1: почему текущие счета обслуживают без заказа, здесь и сейчас? Вопрос 2: почему, клиенту с депозитом могут отказать в выдаче депозита, который он заранее заказывал, а клиентам по текущим счетам нет?
Вопрос номер 3: Почему депозит, который можно было спрогнозировать остался без заказа???