Курс валютв Укргазбанку на сьогодні |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.200 | 41.700 |
EUR | 43.550 | 44.200 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Відділення Укргазбанку: Вишневе, вул. Святоюріївська, 20
Адреса:
Київська область, Вишневе, вул. Святоюріївська, 20
Телефон:
+38 (04598) 7-86-11
Час роботи:
Пн-Чт: 09:00-18:00, Пт: 09:00-16:45, (каса: 09:00-17:00, Пт: 09:00-16:00), без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Дмитро Бондаренко
6 листопада 2024, 14:03
Оформлював іпотеку на днях в цьому банку. Гіршого відношення ніде не бачив. Не ввічливе спілкування від співробітників, щоб дізнатись ситуацію по іпотеці або підходять їм документи для перевірки чи ні потрібно самостійно дзвонити і то якщо від вас візьмуть слухавку або або дадуть якусь відповідь. Терпів таке відношення 2 місяці доки не почав до них їздити кожного дня. Відношення до клієнтів та спілкування на рівні «магазину теті Люсі десь в забитому селі»! Навіть під час оформлення іпотеки в день угоди під час підписання договору співробітники не могли відповісти на питання по договору! Співробітник банку Ольга нижче навіть залишу ваше фото щоб ніхто не переплутав, Вам залишу особливий відгук!!! За ваші вздохи в слухавку, за видумані документи не існуючої форми які вам хотілось бачити, за кинуту слухавку під час спілкування, мабуть Вас таке відношення по життю переслідує та я вам раджу змінити професію! Не потрібно вам спілкуватись з людьми якщо ви цього не вмієте! Одна зірочка це дуже багато для цього відділення!!!
Написати коментар
[ 6 ноября 2024 г. 12:23 ] Альона: Просто жахливіший сервіс. Попередні відгуки про це свідчать.
Прийшли о 9:00 до керівниці відділу, керівниця прийшла о 9:11, зі словами:«За ніч нічого не змінилось", і пішла відкривати касу, як нам було повідомлено, а ви далі чекайте.
Співробітниця Ольга, неввічливо спілкується, постійно тяжко вздихає. Найулюбленіша фраза Ольги: «Я вам все вже сказала! Допобачення», і кинути слухавку. Почалось це все з самого початку співпраці, але ми мовчали. Назбиралось вже дуже багато випадків, тому вирішили написати відгук. Рекомендую звертатись до інших відділень, так як в цьому працюють некваліфіковані співробітники!
[ 6 ноября 2024 г. 13:38 ] Mama: Фотосообщение
Написати коментар
Прийшли о 9:00 до керівниці відділу, керівниця прийшла о 9:11, зі словами:«За ніч нічого не змінилось", і пішла відкривати касу, як нам було повідомлено, а ви далі чекайте.
Співробітниця Ольга, неввічливо спілкується, постійно тяжко вздихає. Найулюбленіша фраза Ольги: «Я вам все вже сказала! Допобачення», і кинути слухавку. Почалось це все з самого початку співпраці, але ми мовчали. Назбиралось вже дуже багато випадків, тому вирішили написати відгук. Рекомендую звертатись до інших відділень, так як в цьому працюють некваліфіковані співробітники!
[ 6 ноября 2024 г. 13:38 ] Mama: Фотосообщение
Відповідь адміністратора
12 листопада 2024, 19:58
Відгук не зарахований (на 12.11.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
в связи с определенными обстоятельствами не могу оплачивать кредит по существующему графику. подала электронное заявление на увеличение кол-ва платежей (увеличения срока кредита), прикрепила документы, просила дать ответ тем же каналом связи ( на электронную почту). сотрудник банка мне ответила, но в телефонном режиме, просила переписать заявление, продиктовала текст. я дополнила свое заявление и послала снова. ответ был так же в тел режиме, мою просьбу отклонили, но предложили другой вариант. я согласилась на другой вариант, и меня попросили снова переписать заявление. вот вопрос такой, а сколько (как долго) по мнению банка можно рассматривать заявление? месяцы идут, я плачу как и платила, когда можно увидеть новый график мне просто не ответили (ну а зачем, да?). я слегка напомнила про сроки рассмотрения заявлений по закону, но…. договор у меня долгий, заявление первое, но далеко не последнее. банк, а как так сделать, чтоб вовремя все происходило (Срок рассмотрения обращений составляет не более одного месяца со дня их поступления, а те, которые не требуют дополнительного изучения, — безотлагательно, но не позднее 15 дней со дня их получения. Срок рассмотрения может быть продлен, но общий срок решения вопросов, затронутых в обращении, не может превышать 45 дней.)?
Коментарі (3)