Курс валютв Укргазбанку на сьогодні |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.200 | 41.700 |
EUR | 43.550 | 44.200 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Відділення Укргазбанку: Миколаїв, вул. Декабристів, 1/1
Адреса:
Миколаїв, вул. Декабристів, 1/1
Телефон:
+38 (0512) 53-35-32
Час роботи:
Пн-Чт: 09:00-18:00, Пт: 09:00-16:45, без перерви (каса: Пн-Чт: 09:00-16:45, Пт: 09:00-15:45), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Люди не компетентны в своей работе, особенно не хватает некоторым вежливости, 3 раза ездил что б карту получить
Написати коментар
Ответ банка
4 листопада 2021, 18:53
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
— відправивши електронного листа на адресу contactcentre@ukrgasbank.com.
З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
— відправивши електронного листа на адресу contactcentre@ukrgasbank.com.
З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»
Відповідь адміністратора
7 листопада 2021, 10:53
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 07.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Завуалированный банк.
К клиентам относятся снисходительно.
При выдаче карты (после выборов) не дали на руки договор и забыли сообщить что смс инфо 7 грн в месяц
Сотрудники банка «зажравшиеся» работают не для клиента
Написати коментар
К клиентам относятся снисходительно.
При выдаче карты (после выборов) не дали на руки договор и забыли сообщить что смс инфо 7 грн в месяц
Сотрудники банка «зажравшиеся» работают не для клиента
Ответ банка
22 лютого 2021, 18:56
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати Вашу скаргу, але для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши деталі Вашого інциденту одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Банк готовий проаналізувати Вашу скаргу, але для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши деталі Вашого інциденту одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Відповідь адміністратора
23 лютого 2021, 14:00
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 23.02.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Добрый день хочу поделиться своим случаем со снятием валютного депозита.
Так я часто нахожусь за границей депозит оформлен на мою жену и пришел срок выдачи нашего депозита.
Сумма не маленькая как для нас более 25000$, работник банка ( Екатерина) заранее связалась с нами и личного со мной, а я нахожусь за границей, и предложила для нас несколько выгодных вариантов на счёт нашего депозита.
До этого момента я читал моного комментариев среди них были негативные по поводу возврата депозитов населению в связи с нынешним положением в стране. Хочу обратить внимание то что я и моя жена не является другом или родственником кого нибудь из сотрудников Укргаз Банка. Нам без проблем предложили забрать деньги наличными а так же предложили более выгодные условия на переход на недельный депозит или перевод денег на карту с зачислением тоже % с наших денег, и эти деньги мы можем забрать в любой момент! При этом с этой карты я могу снять свои деньги в любой стране, на тот случай если действительно на Украине будете катастрафическая ситуация с наличным $.
Услуги банка меня удовлетворили а также подход нашего куратора по депозиту, так же нам сказали что если у вас есть знакомые которые не могут снять наличный доллар США в каком нибудь другом банке то смогут это сделать в Укргаз Банке с переводом на их счёт!
Возникают много ситуаций сейчас в некоторых отделениях Банка, это логично, но не впадайте в панику, связывайтесь с начальником отдела, или с главным офисом и вам обязательно помогут.
Всем удачи и хорошего настроения.
Коментарі (1)
Так я часто нахожусь за границей депозит оформлен на мою жену и пришел срок выдачи нашего депозита.
Сумма не маленькая как для нас более 25000$, работник банка ( Екатерина) заранее связалась с нами и личного со мной, а я нахожусь за границей, и предложила для нас несколько выгодных вариантов на счёт нашего депозита.
До этого момента я читал моного комментариев среди них были негативные по поводу возврата депозитов населению в связи с нынешним положением в стране. Хочу обратить внимание то что я и моя жена не является другом или родственником кого нибудь из сотрудников Укргаз Банка. Нам без проблем предложили забрать деньги наличными а так же предложили более выгодные условия на переход на недельный депозит или перевод денег на карту с зачислением тоже % с наших денег, и эти деньги мы можем забрать в любой момент! При этом с этой карты я могу снять свои деньги в любой стране, на тот случай если действительно на Украине будете катастрафическая ситуация с наличным $.
Услуги банка меня удовлетворили а также подход нашего куратора по депозиту, так же нам сказали что если у вас есть знакомые которые не могут снять наличный доллар США в каком нибудь другом банке то смогут это сделать в Укргаз Банке с переводом на их счёт!
Возникают много ситуаций сейчас в некоторых отделениях Банка, это логично, но не впадайте в панику, связывайтесь с начальником отдела, или с главным офисом и вам обязательно помогут.
Всем удачи и хорошего настроения.
Ответ банка
15 квітня 2020, 18:15
Добрий день! Дякуємо за позитивний відгук на сайті Міністерства Фінансів
Відповідь адміністратора
17 квітня 2020, 12:54
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 17.04.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
9 апреля посетил отделение Укргазбанка по адресу г.Николаев, ул.Декабристов 1А. Мне нужно было получить перевод MoneyGram. Кассир попросила меня сначала обратиться к сотрудникам, которые работают с клиентами. Я пошёл в другой зал, мне предложили присесть. Минут пять девушка что-то печатала на компьютере и в конце концов обратила на меня внимание: «Вам нужно получить перевод MoneyGram? Хорошо! Но у нас есть условие. Вы должны стать клиентом нашего банка и оформить карточку». На моё возражение, что у меня нет таких целей и мне всего лишь нужно получить перевод она лишь пожала плечами…
Такой наглости честно говоря я не ожидал. Развернувшись я направился к выходу.
Это был мой первый и последний визит в этот банк.
Написати коментар
Такой наглости честно говоря я не ожидал. Развернувшись я направился к выходу.
Это был мой первый и последний визит в этот банк.
Роботою банку я цілком задоволений. Його працівники (менеджери: Акі-мова Наталія, Остренкова Олена; касири: Макарова Таісія, Ткачук Наталія та інші)на — чуйні та доброзичливі люди. У разі виникнення будь-яких проблем завжди знайдуть і запропонують найоптимальніші рішення для їх усунення. Те ж саме можу сказати і про керівництво банку. Мені доводилось спілкувати два рази з Явоненко Олександром Олександровичем і двічі з Янчишиною Оленою Петрівною. Зустрічі з ними справили на мене незабутні найкращі враження. Та це мабуть і не дивно, бо ж по робітникам можна складати враження про керів-ництво, а від керівництва залежить, які люди будуть працювати в банку і яка психологічна атмосфера пануватиме в ньому.
Я -- людина не багатослівна, тому скажу коротко: УКРГАЗБАНК має широ-кий перелік послуг (як для юридичних, так і для фізичних осіб), роботою банку я задоволений на всі 100%. А тому, всім своїм знайомим і друзям я рекомен-дую цей банк для вирішення фінансових питань. І повірте мені, незважаючи на незручне розташування банку (на відстані від маршрутів громадського транс-порту) та відносно малу розгалуженість мережі відділень і банкоматів, ніхто з них, зробивши такий вибір, не шкодує.
З метою усунення існуючих негараздів пропоную розглянути питання мож- ливості розгалуження мережі відділень і банкоматів банку в м. Миколаєві, при-діляючи найбільшу увагу місцям найжвавішого руху мешканців міста та міс-цям, розташованим неподалік від зупинок міського громадського транспорту.
Володимир ФЕДЕНЮК