Курс валютв Укргазбанку на сьогодні |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.200 | 41.600 |
EUR | 43.400 | 44.000 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Відділення Укргазбанку: Павлоград, вул. Соборна, 107/3
Адреса:
Дніпропетровська область, Павлоград, вул. Соборна, 107/3
Телефон:
+38 (056) 722-07-42
Час роботи:
Пн-Чт: 09:00-18:00, Пт: 09:00-16:45, без перерви, (каса: Пн-Чт: 09:00-17:00, Пт: 09:00-15:45), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
10 серпня 2022, 10:50
Доброго дня! Просимо Вас звернутися до контакт-центру Банку за телефоном 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99. Працівники контакт-центру допоможуть заблокувати карту, надати консультацією по Вашому рахунку, а у разі необхідності дистанційно прийняти заяву на незгоду з транзакцією.
Відповідь адміністратора
10 серпня 2022, 10:07
Відгук не зарахований (на 10.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Год назад оформила карточку этого банка.Оставила средства на накопление-на всякий случай.Начиная с сентября банк за обслуживание тупо списывает по 100 грн, якобы за неактивную карту, при этом никак меня об этом не информирует.Узнала тогда когда позвонила на их горячую линию узнавать почему смс о состоянии счета уже не приходят-выяснилось что на счету не та сумма которая должна быть, а на 300 грн меньше.Обратилась в банк сказали нужно провести какие-то операции.Моему возмущению не было предела. В октябре с карты пополнила себе счет, а потом 01.11 сделала покупку в магазине.И что… Снова в ноябре они сняли 100 грн за неактивный счет.Причем снова о списании средств никак не информируют.Мало того что за снятие наличных с выплатной карты у них комиссия(о которой никто не предупреждает), так еще и за какое-то обслуживание сдирают по-тихому, надеясь что этого клиент не заметит.НЕ РЕКОМЕНДУЮ ВООБЩЕ СВЯЗЫВАТЬСЯ С УКРГАЗБАНКОМ.БУДЕТЕ ПОСТОЯННО СКРЫТЫЕ ПЛАТЕЖИ ОПЛАЧИВАТЬ.Кто-то банки контролирует??
Написати коментар
Ответ банка
5 листопада 2020, 18:15
Добрий день, Тетяна Анатоліївна! Банком здійснено аналіз описаної Вами ситуації, за результатами якого повідомляємо наступне.
Обслуговування Вашого рахунку здійснюється на умовах тарифного плану, відповідно до яких за розрахункове обслуговування неактивного поточного рахунку та оформлення документів під час такого обслуговування передбачено щомісячну комісію у розмірі 100,00 грн. Неактивним вважається поточний рахунок, по якому протягом 12-ти місяців не проводилися розрахунково-касові операції (операції, ініційовані клієнтом). Комісія утримується щомісячно договірним списанням, починаючи з 13-го місяця у разі відсутності активності за поточним рахунком. Ознайомитися з актуальними тарифами Ви можете на офіційному сайті Банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/.
Списання 100 грн. у листопаді здійснено через відсутність ініційованих Вами операцій у жовтні місяці. Враховуючи ініційовану Вами операцію 01.11.2020, комісія за неактивний рахунок не буде застосовуватися наступні 12 місяців.
Щодо відсутності смс-інформування про списання 100 грн. повідомляємо, що, починаючи з 02.04.2019 смс-повідомлення про витрати та надходження за платіжними картками надходять тільки за операціями від 100 грн. Про дане рішення Банк попередив клієнтів шляхом розміщення оголошення на офіційному сайті Банку, з яким Ви можете ознайомитися, перейшовши за посиланням https://www.ukrgasbank.com/press_center/announcement/12058-informatciya_dlya_derjateleyi_platejnyh_kart_ukrgazbanka. Для можливості отримувати повідомлення по операціям на будь-яку суму, рекомендуємо використовувати мобільний додаток «Еко-банк».
Обслуговування Вашого рахунку здійснюється на умовах тарифного плану, відповідно до яких за розрахункове обслуговування неактивного поточного рахунку та оформлення документів під час такого обслуговування передбачено щомісячну комісію у розмірі 100,00 грн. Неактивним вважається поточний рахунок, по якому протягом 12-ти місяців не проводилися розрахунково-касові операції (операції, ініційовані клієнтом). Комісія утримується щомісячно договірним списанням, починаючи з 13-го місяця у разі відсутності активності за поточним рахунком. Ознайомитися з актуальними тарифами Ви можете на офіційному сайті Банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/.
Списання 100 грн. у листопаді здійснено через відсутність ініційованих Вами операцій у жовтні місяці. Враховуючи ініційовану Вами операцію 01.11.2020, комісія за неактивний рахунок не буде застосовуватися наступні 12 місяців.
Щодо відсутності смс-інформування про списання 100 грн. повідомляємо, що, починаючи з 02.04.2019 смс-повідомлення про витрати та надходження за платіжними картками надходять тільки за операціями від 100 грн. Про дане рішення Банк попередив клієнтів шляхом розміщення оголошення на офіційному сайті Банку, з яким Ви можете ознайомитися, перейшовши за посиланням https://www.ukrgasbank.com/press_center/announcement/12058-informatciya_dlya_derjateleyi_platejnyh_kart_ukrgazbanka. Для можливості отримувати повідомлення по операціям на будь-яку суму, рекомендуємо використовувати мобільний додаток «Еко-банк».
Месяц назад мои деньги пропали.
Укргазбанк вернул только 130гривен.
Где остальные деньги?
Я буду добиваться своего.
Жалобы во все инстанции я уже написала.
Укргазбанк-самый ужасный банк!!!(
Коментарі (1)
Укргазбанк вернул только 130гривен.
Где остальные деньги?
Я буду добиваться своего.
Жалобы во все инстанции я уже написала.
Укргазбанк-самый ужасный банк!!!(
Добрый день! Вчера с моей банковской карты пропало 1500грн.Сотрудники банка отказываются возращать мои деньги!
Я эти деньги не снимала.В это время находилась вместе с карточкой дома.
Укргазбанк отказывается возращать мне мои деньги.
Заявление в полицию уже написано и оставлены жалобы в вышестоящие инстанции.
Надеюсь, что будет тщательная проверка.
Инцидент произошел в городе Павлоград
Отделение номер 176/03.
Днепропетровская область.
Уважаемый Укргазбанк, Я вам верила.А вы меня так подвели.Неужели у вас нельзя хранить свои средства?
Верните мои деньги!!!
Коментарі (3)
Я эти деньги не снимала.В это время находилась вместе с карточкой дома.
Укргазбанк отказывается возращать мне мои деньги.
Заявление в полицию уже написано и оставлены жалобы в вышестоящие инстанции.
Надеюсь, что будет тщательная проверка.
Инцидент произошел в городе Павлоград
Отделение номер 176/03.
Днепропетровская область.
Уважаемый Укргазбанк, Я вам верила.А вы меня так подвели.Неужели у вас нельзя хранить свои средства?
Верните мои деньги!!!
Відповідь адміністратора
21 серпня 2019, 13:27
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 21.08.2019).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Я цю оплату не здійснювала.
І це не перший раз, що банк здійснює такі шахрайські дії.
В 2019 році в мене було викрадено 1500грн з карти.Але повернули, тому що я скаржилась в кібер поліцію та Нац.банк.
Чому таке відбувається?
Коли ви налагодите безпеку?