Курс валютв Укргазбанку на сьогодні |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.200 | 41.700 |
EUR | 43.550 | 44.200 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Відділення Укргазбанку: Київ, вул. Бальзака-Беретті, 42/20
Адреса:
Київ, вул. Бальзака-Беретті, 42/20
Телефон:
+38 (044) 290-10-28
Час роботи:
Пн-Чт: 09:00-18:00, Пт: 09:00-16:45, (каса: 09:00-17:00, Пт: 09:00-16:00), без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Viktoriia2605
16 вересня 2024, 15:32
Звернулися до банку з приводу купівлі квартири під програму є оселя, чоловік військовий знаходиться на сході. Заявку одобрили. Ми знайшли квартиру подали всі документи говорили що 2−3 тижні і все буде зроблено, уже пройшло більше 3 місяців морочать голову постійно якісь зміни, нічого конкретно не говорять
Написати коментар
Абсолютно некомпетентні співробітники — як у відділенні (Київ, вул. Беретті 42/20), так і на гарячій лінії та в чаті.
Запитувати про мою нерухомість, наявність вкладів в інших банках не забувають, вважають це обов’язковим пунктом для відкриття рахунку, натомість заповнити повністю анкету, щоб клієнта могли в подальшому по телефону ідентифікувати, це складно.
Як складно і операторам контакт-центру вирішити питання дистанційно. Взагалі не було бажання вирішувати проблему. Можуть завершити розмову за власним бажанням. Тролінг і більш нічого.
Тепер я маю відпрошуватись з роботи, втрачати на ЗП, ризикувати своїм здоров’ям при переміщенні по червоній зоні, щоб з паспортом відвідати відділення банку для встановлення кодового слова, щоб в подальшому по телефону мене могли обслуговувати!
Це один з гірших прикладів сервісу. Це взагалі не сервіс.
Кредити чи депозити в Укргазбанку? НІКОЛИ.
При першій же можливості закрию рахунок.
І нікому не раджу звертатись.
Коментарі (4)
Запитувати про мою нерухомість, наявність вкладів в інших банках не забувають, вважають це обов’язковим пунктом для відкриття рахунку, натомість заповнити повністю анкету, щоб клієнта могли в подальшому по телефону ідентифікувати, це складно.
Як складно і операторам контакт-центру вирішити питання дистанційно. Взагалі не було бажання вирішувати проблему. Можуть завершити розмову за власним бажанням. Тролінг і більш нічого.
Тепер я маю відпрошуватись з роботи, втрачати на ЗП, ризикувати своїм здоров’ям при переміщенні по червоній зоні, щоб з паспортом відвідати відділення банку для встановлення кодового слова, щоб в подальшому по телефону мене могли обслуговувати!
Це один з гірших прикладів сервісу. Це взагалі не сервіс.
Кредити чи депозити в Укргазбанку? НІКОЛИ.
При першій же можливості закрию рахунок.
І нікому не раджу звертатись.
Ответ банка
26 березня 2021, 8:46
Добрий день, Ольго Володимирівно!
Враховуючи зростання кількості та видів шахрайських операцій з платіжними картками, АБ «УКРГАЗБАНК» зі своєї сторони здійснює усі необхідні заходи для мінімізації ризиків доступу до клієнтських рахунків третіх осіб. Саме тому Банком впроваджено зміни в процес надання консультації/послуг працівником контакт-центру. Деякі послуги/інформація надається працівником контакт-центру виключно після повідомлення клієнтом секретного слова-паролю. Просимо з розумінням поставитися до заходів, які вживає Банк з метою збереження клієнтських коштів. Для внесення секретного слова-паролю просимо Вас звернутися до найближчого відділення Банку – перелік відділень розміщено за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/.
Додатково слід зазанчити, що Вашу скаргу, залишену на гарячій лінії Банку, зареєстровано за вх. №Б847 — після опрацювання скарги відповідь буде надано на зазначену Вами електронну адресу.
Враховуючи зростання кількості та видів шахрайських операцій з платіжними картками, АБ «УКРГАЗБАНК» зі своєї сторони здійснює усі необхідні заходи для мінімізації ризиків доступу до клієнтських рахунків третіх осіб. Саме тому Банком впроваджено зміни в процес надання консультації/послуг працівником контакт-центру. Деякі послуги/інформація надається працівником контакт-центру виключно після повідомлення клієнтом секретного слова-паролю. Просимо з розумінням поставитися до заходів, які вживає Банк з метою збереження клієнтських коштів. Для внесення секретного слова-паролю просимо Вас звернутися до найближчого відділення Банку – перелік відділень розміщено за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/.
Додатково слід зазанчити, що Вашу скаргу, залишену на гарячій лінії Банку, зареєстровано за вх. №Б847 — після опрацювання скарги відповідь буде надано на зазначену Вами електронну адресу.
В бочке мёда -не без ложки дегтя. Я бы так охарактеризовала это отделение. Хочу отметить, что здесь работает прекрасный коллектив, от охранника до руководителя отделения. Да, иногда приходится долго ждать в очереди-в зале иногда работает 1 операционист, но работу свою выполняют хорошо. Особая благодарность операционисту Оксане за умение работать с людьми и профессионализм. Всегда вежлива и внимательна. Чего не скажешь про кассира Краснопир. Эта дама не достойна работать в таком коллективе. Она позволяет себе некорректное отношение к клиентам, хамит и орет. Отбивает желание приходить в отделение. Очень большая просьба к руководству — смените кассира! Краснопир не место в таком положительном коллективе!
Написати коментар
Вынужден в этом банке на протяжении уже полугода платить кредит по ипотеке. Каждый раз при посещении отделения банка стою в очереди час, а кассир в это время набивает платежи. Других кассиров в отделении просто нет. Как представлю, что платить ещё не один год и сколько времени мне нужно убить в этой очереди, становится непосебе. Если не можете работать, или не можете содержать штат сотрудников закрывайте просто отделения. На ваше место придут профессионалы.
Коментарі (1)
Получали в отделении на Беретти, меня записали на 9.00 в субботу, а мужа на 10,00, я думала буду одна по записи, а оказалось пришло 5 человек, нам выдали одновременно с мужем, пошли на встречу, чтоб он не ждал до 10. Сотрудники банка все быстро оформили и выдали без проблем.
Коментарі (1)
Столкнулась с этим банком с зарплатной карточкой. Сначала оказывается большая проблема снять с неё деньги. В кассе нахамили поскольку нету мелких денег. Пришлось собирать все копейки по карману. Что бы попасть к экономисту сидя 2 человеком в очереди, пришлось ждать час( два сотрудника сидели без клиентов). Ладно с очередью, но хамят все.
Мало приятного от этого банка
Написати коментар
Мало приятного от этого банка