Мінфін - Курси валют України

Встановити

Жахливе обслуговування клієнтів!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
manzyukvikusya 22 лютого 2012, 7:39
Працівники банківськой установи не повідомили про зміну адреси відділення, зміну контактних телефонів! Змушена була розшукувати йх місцезнаходження по всьому місту Кривій Ріг, щоб забрати свій вклад. Підійшов кінцевий термін вкладу — жодного повідомлення від працівників установи. Знайшовши де вони знаходяться, повідомила, про те що завтра приїду і закрию вклад і заберу гроші. Було сказано, що обслуговування можливе тільки з понеділка по п, ятницю і тільки до 15:00 години! Дуже добре....., а що ж робити якщо я працюю всі ці дні??? Приїхала, закрила вклад, а гроші, кажуть, приїдете і заберете через два дні… По якому це? Вони знали про мій приїзд, і не могли зібрати ці гроші??? Це ж, вибачте, не мільйони!!! Мій робочий тиждень подарован прминвестбанку! Скільки раз потрібно приїхата щоб забрати своє???!!! То я краще буду зберігати гроші в другому банку,… надійніше буде в «трьохлітровому»…

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися