протягом трьох місяців намагаюсь безрезультатно отримати ВЛАСНІ кошти ,які мала необережність довірити даному банку,що гаранотовано мені Законом «Про банки і банківську діяльність»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Письмо на 3х адресатов с описание проблем, Председателю правления банка, Нач регионально подразделения НБУ, и на Гонтареву, заказным письмом с уведомлением.
На жаль Ваша команда операторів контакт-центру нічого не вирішує… з тими, хто у Вас щось може вирішити, або хоча б щось чути, окрім стандартних автоматичних відмовок, на жаль зв«язатися нереально… менеджери, до яких Ви пропонуєте звертатись (між іншим у відділенні, в якому я маю рахунок, вони дуже хороші, на відміну від начальника), на жаль теж мають права, як працівники контакт-центру, тобто ніякі… депозитна угода закінчилась ще в березні… після чого, я бачачи проблеми з поверненням, на три місяці розмістила кошти на депозитному рахунку з вільним доступом… але після спілкування з начальником відділення, я відмовилась пролонгувати навіть цю угоду… кошти знаходяться на поточному рахунку...і хоч начальник запевняв, що мені перетелефонують, коли підготують до видачі, там аж 700 з невеликим доларів, жодного разу мені ніхто не телефонував… оскільки виходу таки не побачила за останній час, прийдеться скористатись порадою про три скарги… дякую
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Ми шкодуємо, що у Вас склалось таке враження про роботу банку. Запевняємо Вас, ми завжди відкриті до спілкування.
Проте прямі міські номери відділення ми не використовуємо для вхідних дзвінків та отримання консультації, для цього у нас є команда операторів контакт-центру. Однак, у відділенні менеджер завжди готовий надати Вам свою візитівку із мобільним номером для подальшого зв’язку та отримання будь-якої інформації клієнтом.
Описана ситуація спілкування із начальником відділення зовсім не схожа на пересічну. Для надання предметних коментарів нам необхідно з’ясувати її деталі. Будемо вдячні за інформацію про адресу відділення, дату візиту та номер Вашого депозитного договору. Дякуємо.