протягом трьох місяців намагаюсь безрезультатно отримати ВЛАСНІ кошти ,які мала необережність довірити даному банку,що гаранотовано мені Законом «Про банки і банківську діяльність»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Ми шкодуємо, що у Вас склалось таке враження про роботу банку. Запевняємо Вас, ми завжди відкриті до спілкування.
Проте прямі міські номери відділення ми не використовуємо для вхідних дзвінків та отримання консультації, для цього у нас є команда операторів контакт-центру. Однак, у відділенні менеджер завжди готовий надати Вам свою візитівку із мобільним номером для подальшого зв’язку та отримання будь-якої інформації клієнтом.
Описана ситуація спілкування із начальником відділення зовсім не схожа на пересічну. Для надання предметних коментарів нам необхідно з’ясувати її деталі. Будемо вдячні за інформацію про адресу відділення, дату візиту та номер Вашого депозитного договору. Дякуємо.