Нарешті відповіли на мою скаргу...
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Вы для чего скаргу писали?
Чтобы потом в НБУ писать. Ответ ее вам не важен, вы ведь знали, что там бред будет!
Дальше — заява в НБУ.
Чтобы потом в НБУ писать. Ответ ее вам не важен, вы ведь знали, что там бред будет!
Дальше — заява в НБУ.
Ответ НБУ будет таким же. Типа: мы не можем повлиять на банк, а жалоба будет учтена при плановой проверке. НБУ только крышует свои банки и ликвидирует неугодные, на вкладчиков ему плевать. На жалобу юрлица НБУ реагирует!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Отже кілька речей одразу кидається в очі:
1. У відповіді банк посилається на постанову НБУ №160 від 04.03.15 року про обмеження виплат у валюті в розмірі еквіваленту до 15000 гривень на добу — ну ця постанова існувала і раніше може під іншим номером, але що саме заважає банку виконувати свої зобов'язання з січня місяця так і не розумію. За цей час уже можна було навіть по цих обмеженнях вже разів 10 видати мені мої гроші.
2. Якщо придивитися до документу то на ньому видно, що текст в якому вказано адресу відділення відрізняється від тексту всього документу (скоріше за все текст було виділено кольором, а при друці він став трохи сірим). Ну штампуєте однакові відповіді всім хто пише скарги то хоч не показуйте цього так явно, це ж показує некомпетентність людини яка писала відповідь.
3. А тепер найцікавіше — у відповіді вказано, що працівники вказаного відділення додають максимум зусиль і т.д., цікаво, як вони то роблять, якщо навіть не знають про моє існування??? Я сам вперше дізнався, що банк має відділення за вказаною адресою оскільки ніколи там не був і гроші вкладав і тепер намагаюся забрати з відділення №5 по вул. Б.Грінченко, 1, що знаходиться на Майдані??? Я чесно кажучи думав що дівчина з кол-центру помилилася коли читала мені відповідь по телефону, але ні вона читала, як написано у відповіді. Можу зробити висновок, що людина яка писала той лист навіть не читала саму скаргу оскільки я написав її у двох екземплярах і особисто приніс у своє відділення, що підтверджується зареєстрованим номером вхідного листа на моєму екземплярі.
Називається який банк такі й працівники — непрофесійно…