дорогая вежливость
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Ще місяць тому я просив (і банк мав можливість купити валюту дешевше ніж зараз) забезпечити підкріплення для 12 відділення, але цього нажаль не сталося.
1. Якщо банк заздалегідь знає, що по своїм зобов'язанням має сплатити певну суму у валюті, то чому завчасно не потурбується про її придбання?
2. Навіщо банк сам собі створює проблеми і підриває свою репутацію в цей складний час?
1. Якщо банк заздалегідь знає, що по своїм зобов'язанням має сплатити певну суму у валюті, то чому завчасно не потурбується про її придбання?
2. Навіщо банк сам собі створює проблеми і підриває свою репутацію в цей складний час?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Сегодня опять получил вежливый отказ вместо моих долларов с депозита. Конечно, если я буду посещать/звонить в банк по несольку раз в день, одна единица вежливости будет мне в пересчете на мои деньги обходиться дешевле. Но пока дороговато… и в валюте :(
Мы наблюдаем сложности с валютой на уровне всей страны и ее банковской системы.
Однако мы, как и прежде, выполняем взятые на себя обязательства.
Вы можете забрать Ваш депозит в долларах в рамках лимитов НБУ при наличии валюты в кассе.
Как альтернативный вариант, Вы можете забрать депозит в национальной валюте по коммерческому курсу банка.
Мы понимаем, что это доставляет Вам неудобства за что приносим свои извинения.