банк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
доброго дня всім на сам перед я вам розкажу вже як мініум роки 3 являюсь клієнтом цього банку вже вспіла взять 4 споживчі і 2 рази закривала досрочно золоту рибку по 9 тис і ще один діючий.Ну таке доход вроді номальний то рішила ще один споживчий взять але оказалось що відмовили скажу одне не ожидала що старому та й ще слухняному клієнту який досрочно погашує відмовлять мій отзив негативний для цього банку була кращої думки більше незбираюсь будь клієнтом
Відповідь банку
19 лютого 2015, 12:24
Доброго дня! Просимо вибачення за доставлені незручності. Це тимчасові заходи, які призначені, насамперед, убезпечити клієнтів і захистити їх грошові кошти. У зв'язку зі складними обставинами в країні немає стійкого приросту депозитів, самі клієнти не мають стовідсоткової впевненості у своїй подальшій платоспроможності. Ринок зупинився, і нам необхідно провести додатковий економічний аналіз, щоб виробити оптимальну схему роботи. Як тільки ситуація проясниться, ми з Вами обов'язково зв'яжемося.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар