Моя очередная проблема
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Хотел пополнить баланс мобильного через Портмоне, 3 раза — ошибка, обратитесь в банк. Ввел реквизиты другой карты — с первого раза.
Кстати, за пополнение счета через ПТ-клик — комиссия 1 грн. Чумачечный банк, расстроили в третий раз. И снова по пустякам. Аж противно
Мы приносим свои извинения за сложившуюся ситуацию.
Однако для выяснения причин, почему операция не была успешно проведена, необходимо обратиться в индивидуальном порядке в контакт-центр на короткий номер 3080 для мобильных операторов Киевстар, МТС и life:) либо по номеру 0 800 308 308.