Халатность сотрудников привела к моим потерям
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
27 березня здійснював переказ коштів у «Фінініціативу», працівник якого вказала неправильні реквізити. Отримав СМС про списання коштів з рахунку, але за адресою вони не поступили. Звернувся в колцентр за поясненнями (дзвонив і 27, і 28 березня), але мені сказали чекати 3 банківські дні, тобто від четверга аж до понеділка. В понеділок виявилось, що ще 27, у четвер, був запит про уточнення реквізитів, про що мене не повідомили. Я цілий день перебував поблизу відділення у Львові і легко міг виправити помилку. Натомість мені довелось чекати повернення коштів назад. В результаті мені було нанесено матеріальну шкоду в розмірі більше 300 грн. Хтось відповідає за такі дії?
Написати коментар
Коментарі - 3
- +
- 0
- platinumbank
- 7 квітня 2014, 9:41
- #
Добрий день!
Нам прикро, що сталася така ситуація. Але, якщо ми Вас вірно зрозуміли, помилка в реквізитах була допущена не нашим співробітником.
В подальшому рекомендуємо, якщо Вам стає відомо про помилку в платежі, звертатися до відділення самостійно. Дякуємо.
Нам прикро, що сталася така ситуація. Але, якщо ми Вас вірно зрозуміли, помилка в реквізитах була допущена не нашим співробітником.
В подальшому рекомендуємо, якщо Вам стає відомо про помилку в платежі, звертатися до відділення самостійно. Дякуємо.
Пояснюю ще раз: іНФОРМАЦІЯ ПРО НЕПРАВИЛЬНІ РЕКВІЗИТИ БУЛА ВІДОМА працівникам Платинум-банку ще тоді, коли я перебував біля відділення банку і я легко міг це виправити. Натомість на мої звернення була відповідь — чекати. І тільки в понеділок була надана реальна інформація. Отже, через те, що я був дезинформований працівниками контакт-центру, поніс фінансові втрати. Чи я незрозуміло висловлююсь?
- +
- 0
- platinumbank
- 14 квітня 2014, 20:28
- #
Доброго дня!
Вибачте за затримку із відповіддю.
Співробітники контакт-центру не мають доступу до операцій із рахунками клієнтів, тому повідомити про наявність запиту реквізитів не мали змоги. Термін три дні є загальним максимальним для здійснення міжбанківської операції, тому саме такий термін Вам було рекомендовано очікувати отримання коштів.
Як і рекомендували раніше, уразі затримки платежу, необхідно звернутися до відділення для з’ясування ситуації.
Приносимо вибачення за незручності.
Вибачте за затримку із відповіддю.
Співробітники контакт-центру не мають доступу до операцій із рахунками клієнтів, тому повідомити про наявність запиту реквізитів не мали змоги. Термін три дні є загальним максимальним для здійснення міжбанківської операції, тому саме такий термін Вам було рекомендовано очікувати отримання коштів.
Як і рекомендували раніше, уразі затримки платежу, необхідно звернутися до відділення для з’ясування ситуації.
Приносимо вибачення за незручності.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися