Обережно «Золотая рыбка» Звернення до керівництва ПАТ «Платінум Банк»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 8
В интернете ктото не мог чтото купить? Пока Вы скажем были на кухне.
КАРТОЧКА НЕ БЫЛА АКТИВИРОВАНА!!!
А в контакт центре сказали, что деньги были сняты в банкомате. А карточка у меня.
У меня на руках пин карта с нестёртым защитным покрытием. Чтобы активировать надо ввести пин.
- +
- 0
- Marinka1985
- 14 березня 2014, 16:07
- #
Вы написали, что «мною було оформлено картку VISA Electron з кредитним лімітом 11000грн».Так вот: это значит, что карта уже активирована! Как я понимаю, Вы пришли на отделение и подписали договор.Карта автоматически активируется в течении нескольких часов после подписания документов (такое правило в данном банке).Внимательно посмотрите ПИН конверт.Он открывается сбоку.Его могли открыть и заклеить заново.Я уверена на 99% что кто-то воспользовался Вашей картой без вашего ведома.
- +
- 0
- Marinka1985
- 14 березня 2014, 16:10
- #
И еще: сотрудники банка никак не могли принять участие в данной махинации, т.к. карта пришла Вам почтой на дом, а не на отделение банка.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
27,01,2014 р. Згідно дог.№05376/0013XSGF мною було оформлено картку VISA Electron з кредитним лімітом 11000грн. 07,03,2014р на мій номер мобільного телефону, прийнято смс повідомлення про оплату щомісячного платежу в сумі 715 грн 00 коп.
На що повідомляю наступне:
— Платіжною карткою я не здійснювала ніяких розрахунків та не знімала кошти. Більше того, карта мною навіть не була активована.
— 11,03,2014 Я звернулась на кол-центр для з`ясування питання, чому я маю оплачувати щомісячний платіж, якщо коштами не користувалась? Мені повідомили що з картки на моє ім`я 08,02,2014 та 10,02,2014 були зняті кошти.
-картка з пін кодом яка знаходитсья в мене на руках мною не активована, про що свідчить нестерта смуга з пін-кодом до картки.
Прошу надати роз`яснення, яким чином і де було знято кошти? Чому я маю сплачувати кредит, яким не користувалась!!! Прошу надати мені розшифровану виписку по «моєму рахунку» Не виключено, що працівники вашого банку є учасниками злочинної схеми махінації. Відповідь прошу надати мені на протязі троьх днів, в противному випадку буде відповідне звернення до міліції та прокуратури.
Бондар А. О.
1. ФИО полностью.
2. Идентификационный код.
2. Паспортные данные.
Информация будет передана в соответствующие подразделения Банка для рассмотрения. Также по любым вопросам Вы можете обращаться в контакт-центр на короткий номер 3080 для мобильных операторов Киевстар, МТС и life:) либо по номеру 0 800 308 308.