Просто ШОК
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- platinumbank
- 4 квітня 2013, 11:11
- #
Приносим свои извинения за сложившуюся ситуацию. Пожалуйста адресуйте это обращение на почтовый ящик zapros@platinumbank.com.ua. При обращении на почтовый ящик zapros@platinumbank.com.ua достаточно указать следующие данные:
1. ФИО Клиента.
2. Номер кредитного договора.
3. Идентификационный код Заемщика.
4. Паспортные данные Клиента.
И обязательно контактные данные. Наши специалисты свяжутся с Вами и помогут решить вопрос.
1. ФИО Клиента.
2. Номер кредитного договора.
3. Идентификационный код Заемщика.
4. Паспортные данные Клиента.
И обязательно контактные данные. Наши специалисты свяжутся с Вами и помогут решить вопрос.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Відповідь колцентру-різні комісії, тіло кредиту і т.д. Але чому ж при фіксованій суммі боргу без обігу коштів в мене постійно змінюється щомісячний платіж -то 69 грн, то 74 грн- має на кінець терміну зменшуватись. На гарячій лініїї повідомляють затримок по оплаті кредиту немає. Я вже не кажу про сервіс- нуль, повна відсутність інформації. Чекаю пояснень. МАбуть знову скажете писати листа на який відповідь приходить через 3 місяці. В Україні є кілька достойних банків — Платинум поза списком.