Некомпетентность сотрудников
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Брала кредит в цьому банку. Прийшов черговий платіж і я поїхала внести на рахунок. Прийшовши до відділення, я дала квитанцію і паспорт, і попросила внести гроші на той же рахунок і суму. Співробітник сказав, що на рахунку є певний залишок і я можу внести меншу суму. Я поїхала додому і не підозрювала що можуть бути проблеми. Через пару днів мені дзвонять і кажуть щоб я внесла частину суми за кредит за минулий місяць. Але ж я їхала до них і мені сказали що необхідна сума вже є і я тільки доплатила частину. Поїхала в відділення розбиратися. Виявляється працівник не на той рахунок вніс суму. Так це не мої проблеми!!! Мені потім потрібно було відпрошуватися з роботи, щоб поїхати і написати заяву. Дуже незадоволена роботою банку!!!
Відповідь банку
17 листопада 2016, 11:08
Приносимо свої вибачення. Давайте разом розберемося в ситуації. Для цього напишіть нам, будь ласка, в особистому повідомленні, будь ласка, своє ПІБ, ІПН, контактний номер телефону та відділення банку де ви проводили платіжну операцію.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар