Вопрос к юристам Платинума и не только Платинума
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
п. 3.4.2. «Клієнт має право: отримувати готівкові кошти з Рахунку, за умови наявності коштів на Рахунку та за умови дотримання наступних вимог: в строк не пізніше ніж за 2 (два) банківських дні, що передує дню отримання готівки, Клієнт надає заявку на отримання готівкових коштів з каси Банку, якщо сума готівки перевищує 25 000 (двадцять п’ять тисяч) гривень або еквівалент цієї суми у іншій валюті відповідно до офіційного обмінного курсу гривні до іноземних валют, встановленого Національним Банком України. Заявка на отримання готівкових коштів з каси Банку подається Клієнтом до Банку у письмовій формі або за допомогою телефонного зв’язку за номером телефону 0-800-308-308 виключно після здійснення його ідентифікації шляхом запиту даних Клієнта, які дають змогу встановити особу Клієнта.»
Логично, что деньги я не сниму, если их нет на счете, но что запрещает мне написать заявку заранее и снять их в день поступления на счет, как нужно мне, а не с задержкой на пару дней, и с дополнительным посещением отделения? Договор не запрещает — только работники Банка в устной форме. Тем более деньги с депозита должен мне перевести сам Платинум и только от него зависит, появятся ли они на счете на день выдачи.
По Договору я могу подать заявку по телефону. Горячая линия принимать отказывается. Тоже в устной форме.
Если в Договоре ошибка, то писал его не я, а подписывали обе стороны.
Еще раз спасибо за сервис и движение навстречу клиенту.
Ми передали Ваше питання до відповідного підрозділу. Як тільки нам дадуть зворотний зв'язок, ми відразу Вам відповімо.
З повагою — Platinum Bank.