×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Я НЕ РОЗУМІЮ, ЧОМУ КЛІЄНТ ЯКИЙ ХОЧЕ ДОБРОСОВІСНО ЗАПЛАТИТИ КРЕДИТ (З ПРОСРОЧКОЮ) ПОВИНЕН СЛУХАТИ ГРУБІЯНА МАКСИМА І ПОРТИТИ СОБІ НАСТРІЙ, ТА ДУМКУ ТЕПЕР НЕ ДУЖЕ «ПОЗИТИВНУ» про банк.Хто давав оператору право на мене кричати, і чому неврівноважена людина працює в такій установі!
Звичайно, оператори мають дотримуватись етичним норм спілкування із усіма клієнтами.
Ми обов’язково перевіримо коректність роботи оператора Максима. Для цього, будь ласка, повідомте додатково номер телефону, з якого Ви дзвонили.
Також можемо порекомендувати, для уточнення суми до сплати по кредиту, користуватися особистим кабінетом позичальника за посиланням https://mycredit.platinumbank.com.ua/ua/. Це зручно та не потрібно витрачати час на розмови.
Дякуємо.