×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт

- ludmilapolishuk
- 23 березня 2017, 21:31
- Людмила, Київ
Доброго вечора! Заплатила іпотечний кредит за новими реквізитами, які надійшли смс повідомленням 17.03.2017 на мобільний телефон, та які були опубліковані на сайті платинум банку.Кредит доларовий. За переказ коштів, обслуговування, заплатила 592,00 грн. Сьогодні співробітник банку зателефонував, що у мене заборгованість по кредиту.Тобто-кошти не надійшли.Що далі????? На сайті 20.03.2017 року з«явився перелік відділень банку, де можна здійснити платіж.В цьому переліку є адреса Проспект Перемоги 98/3, але в цьому відділенні навіть меблі відсутні та об»ява висить на дверях, що відділення не працює!!! Телефони не відповідають, відділення не працюють, люди панікують.Зробіть щось, щоб ми змогли оплатити кошти, змогли зустітися з представником банку
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися