Банк Національний кредит гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
04053, місто Київ, вул. Тургенєвська, 52/58
Найдьон Валентини Олексіївни, пенсіонерки,
яка проживає за адресою: інд.15100, Чернігівська область, місто Городня, — Заява
Я мати загиблого сина в АТО зверталась до Вас в січні місяці цього року за матеріальною допомогою для придбання та установлення пам'ятної плити на могилку сина Олександра.
Якщо ви відмовили мені в допомозі, то прошу Вас повернути мені копії документів вислані мною Вам рекомендованим листом 16 січня 2015 р.
(ПН 215600426655):
1 копію паспорта 1-2- 6-7 сторінок та прописка.
2 копію довідки ідентифікаційного коду.
3 копію свідоцтва про загибель сина в АТО.
4 копію орденської книжки про нагородження сина.
5 реквізити рахунку в державному «Ощадбанку» м. Городня.
З повагою В.О.Найдьон
19 травня 2015року.
Коментарі (2)
При пополнении счёта мобильного телефона через терминал произошла ошибка и деньги ушли на другой номер тлф, отличающийся одной цифрой. В отделении МТС требуют квитанцию или её финансово заверенную копию (печать с подписью — ???). Как повторно получить из терминала квитанцию (квитанции сразу после проведения платежа нет)? Или есть другое решение?
Заранее спасибо.
Для получения дубликата квитанции Вам необходимо обратиться в кол-центр Банка: 0 800 602 602.
Написати коментар
День поступления валюты в кассу (ориентировочную дату) Вам вежливо сообщил сотрудник отделения и по факту наличия валюты свяжется с Вами. Ожидайте звонка в ближайшее время.
Приносим извинения за неудобства.
Благодарим за понимание и доверие!
Коментарі (1)
Внесені Вами кошти зараховані на рахунок Банку отримувача. Дякуємо, що користуєтеся послугами терміналів «Банк24 Національний кредит». Однако в приватбанке утверждают что деньги не зачислены!
в чем проблема?
Для получения более точной информации обратитесь, пожалуйста, по номеру кол-центра Банка — 0 800 602 602.
Обращаем Ваше внимание, что зачисление средств, внесенных через терминал «Банк24 Национальный кредит» на карту другого банка, производится в течение 5 БАНКОВСКИХ дней (это максимум, как правило — значительно быстрее). Об этом терминал сообщает непосредственно перед осуществлением операции.
Подробнее о механизме зачисления — goo.gl/DiUzgx (п. №7)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Если банкомат карту не изъял, Вам нужно подождать до завтра. После 00:00 карта будет разблокирована автоматически.
Если же карта изъята, обратитесь, пожалуйста, в кол-центр БНК – 0 800 602 602.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар