Мінфін - Курси валют України

Встановити

Повернення коштів з фонду гарантування

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Shasemu 6 травня 2015, 20:03
Жахливе відношення до кліентів.Не хвате листів в книгі скарг банку. Вінниця

По перше, було перенесено час прийому 5 разів!!! Я повторюсь 5 разів переносили зустріч, починаючи з 30.04,03.05,06.05,12.05, і звісно ж в перод «святкових днів» ще раз але на цей раз аж на 18.05, хоча на гарячій лінії обіцяли що максимум на 3 дня перенесеться,і не зрозуміло згідно чого в банка святкові дні починаються з 6 травня? Відповіді я не отримав з гарячої лінії ні разу.

По друге, некомпетентність співробітників на гарячій лінії, тільки з 4 дзвінка дізнався що можна було отримати кошти на оформляну картку а не тільки «готівкою» або депозит в цей банк, цю інформацію ніхто не доносить до людей, знову ж таки скритність інформації, відношення до кліента 0.
І під кінець хочеться доповнити це тим що при такому положеню речей, банк показує себе з самих гірших сторін, організація на рівні «базарного магазину-а завтра все буде», особисто б хтілось поспілкуватись з людьми які корегують саму роботу банку але це ж така ж сама мрія як отримати кошти від банку.

Оцінка 1 з 10,і Одиниця тільки за те що хочаб несемітницю але хоч щось доносять на гарячій лінії.
Банк Михайлівський
Відповідь банку
7 травня 2015, 11:31
Доброго дня, шановний клієнте!
Дозвольте нам розібратись в даній ситуації. Просимо Вас надіслати нам на PR@mbank.kiev.ua свої дані для ідентифікації (ПІП, ІПН, номер телефону) і додати посилання на відгук або описати ситуацію.
Ми обов'язково передамо інформацію компетентним співробітникам і з Вами зв'яжуться.
Дякуємо за розуміння.

Коментарі - 2

+
0
anita65 Васильева
anita65 Васильева
6 травня 2015, 20:58
#
Ув. Shasemu, как я Вас поддерживаю! У моей мамы та же ситуация и все та же Винница. На сегодня было назначено с четвертого раза… и как Вы понимаете, в последний момент перенесли на 16 мая! Так и хочется написать что то совсем не цензурное! Сколько пожилых людей в очередях! Как вам в руководстве не СТЫДНО??????? Но какой там стыд? Они всеми способами стараются не отдавать деньги которые для нас выделил Фонд! Руководство банка и все им подобные стараются подольше не отдавать людям их кровные, заработанные! А знаете почему? Да каждый день, такой хороший навар на отмывании и прокручивании наших денег! Что им глубоко «плевать» на все эмоции которые возле них «роятся»! Я первоначально даже подумывала действительно поставить под депозит (сумма очень даже внушительная), но глядя на все это безобразие, могу только призвать клиентов этого УЖАСАЮЩЕГО банка, побыстрее забирайте свои деньги! Его участь такая же как и Имексбанка!
+
0
Анна  Якименко
Анна Якименко
7 травня 2015, 23:43
#
Я являюсь вкладчиком Надрабанка… вот тоже переносят выплаты… Никто не говорит про оформление карты… можно поподробнее узнать… Мало того, что валютный депозит гривной отдают, еще и вот затягивают. когда кредит, так там так одолевают банки, а когда свое забрать, так ждите и ждите…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися