шахрайство (?) в Срібнокільському відділенні
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Є три доби на відправлення коштів. Прокуратура не допоможе — не її компетенція. Тільки суд. Згідно законодавства банк має сплатити штраф у сумі 10% від суму переказу за кожен день прострочення. Завжди потрібно писати заяву про перерахування коштів де вказуєте реквізити банку, суму та дату переказу. А те, що Ви з банком домовились усно, як то кажуть « к дєлу не пришьёшь». Тепер неможливо доказати коли саме Ви хотіли перевести кошти (якого числа). Всі «дискусіїї» з банком повинні бути лише письмовими.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
4.03.2015 я оплатила комісію за переказ валютних коштів з поточного рахунку банку Київська Русь на свій рахунок в іншому банку. Мені було повідомлено, що платіжка буде завірена в головному офісі і готова 5.03.2015.
5 березня мені зателефонували і сказали, що гроші знято з мого рахунку і переведено в банк-кореспондент. Тому я вирішила, що за платіжкою їхати не терміново.
Станом на сьогодні, 12.03.2015 кошти так і не перераховано на мій рахунок в іншому банку. На вимоги надати платіжку менеджери Срібнокільського відділення відповідають, що вона не готова (хочу вона має бути готова вже з 5.03.2015)
Я підозрюю, що насправді ніякого переказу не було зроблено. Хочу почути відповідь від представників головного офісу що саме відбувається з моїми коштами та які сроки завірення платіжки. Якщо дійсно шахрайство та обман мав місце я звертатимуся до прокуратури, для того щоб винні були покарані.
Для вирішення ситуацію нам необхідно біше інформації.
Надішліть, будь ласка, на e-mail Банку info@kruss.kiev.ua:
1) Ваше П. І. Б.;
2) дату звернення в Банк;
3) реквізити переказу;
4) Ваші контактні дані.
Про результати Вам буде повідомлено. Дякуємо за співпрацю.