Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
HENKOL3061
HENKOL3061
10 січня 2019, 17:13
Геннадій, Кривий Ріг
Доброго дня, підскажіть будь ласка, що робити! На карточці ING є кошти, але перевести, або зняти їх не можу, в мобільний додаток прийшло повідомлення перевищено ліміт. Пробував в мобільному додатку Moje ING розібратись, мабуть заблокував карту. Завантажив програму знову, не можу активувати требує PESEL, але в мене його немає.Що робити?

Коментарі - 2

+
0
AndriyS
AndriyS
18 березня 2019, 17:43
#
Доброго дня. Чи надали Вам відповідь? Встановив програму на новий телефон, тепер при вході питає номер PESEL — не можу ввійти. Щось зробили?
+
0
AndriyS
AndriyS
18 березня 2019, 17:48
#
Доброго дня. Встановив додаток Moje ING і тепер не можу зайти — питає номер PESEL, якого в мене немає і не було на момент відкриття рахунку. Вам щось відписали, допомогло?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися