Мінфін - Курси валют України

Встановити

Фінансова ініціатива - це неповага до клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
zxccx 15 травня 2015, 11:42
Для Банку ФІ тут співають ОДИ зацікавлені особи. Найімовірніше працівники банку.

Хіба є нормою, якщо банк не повертає депозит в повному об'ємі відразу, а видає гроші дозовано по 1000 грн. і безсистемно? В депозитному договорі не обумовлений «встановлений ліміт на зняття», про який інформують в інформаційній службі і який не видають банкомати і каси банку. Максимум, який можна зняти — це 4000 грн. в тиждень. Банк тупо користується грішми вкладників, термін депозиту яких закінчився.

Високи відсотки. Це ж обман. Поцікавтесь, які відсотки тепер виплачує ПриватБанк, банк Михайлівський тощо.

Позитивні відгуки пишуть «свої люди», для підвищення рейтингу і щоб збити з пантелику вкладників.

… Цей банк — це позор для цивілізованої країни.

Коментарі - 33

+
+9
20alexa20
20alexa20
15 травня 2015, 12:07
#
Кто вам мешает оставить часть денег на карте, а остальное пролонгировать? И снимать и проценты получать? Если вы не видите возможностей, находящихся около вашего носа, так это скорее ваши проблемы что ваши деньги «тупо» лежат.
+
+4
azimut
azimut
15 травня 2015, 12:42
#
Проще ничего не делать и возмущаться, чем думать и искать выходы.
+
+1
zxccx
zxccx
15 травня 2015, 12:54
#
Сказано щось розумно і ні про що!
+
0
reva74
reva74
15 травня 2015, 17:51
#
Ого развели… Я понимаю, что все на нервах, но нафига на личности переходить? Я вообще решил подождать докапитализации и только потом уже решать как дальше быть! Тем более что о ней написали не только в новостях, но и на сайте банка www.the-bank.com.ua/site/page.php?lang=UA&id_part=97&id_news=668

ПАТ «КБ «ФІНАНСОВА ІНІЦІАТИВА» повідомляє про проведення додаткової капіталізації Банку на суму 1 млрд. гривень
ПАТ «КБ «ФІНАНСОВА ІНІЦІАТИВА» повідомляє про проведення протягом квітня-травня 2015 року додаткової капіталізації Банку на суму 1 млрд. гривень. На даний час акціонером Банку вже надано додаткову ліквідність для внесення в Статутний капітал у розмірі 800 млн. гривень. Таким чином, запланований розмір Статутного капіталу Банку становитиме 3 840,00 млн. гривень.
Нагадаємо, що це вже друге збільшення Статутного капіталу ПАТ «КБ «ФІНАНСОВА ІНІЦІАТИВА» протягом 2014-2015 років. Так, у першому кварталі 2015 року Статутний капітал Банку було збільшено на 840 млн. гривен
+
+4
Вкладчик ФИ
Вкладчик ФИ
15 травня 2015, 23:28
#
Вот только не надо нам про докапитализацию рассказывать… Началась она уже давно и всем понятно, что деньги эти идут на выплату части вкладов пролонгированных депозитов. И что уже они все разошлись.… А денег в кассе как не было, так и нет!!!
+
+11
zxccx
zxccx
15 травня 2015, 12:46
#
Я хочу забрати свої кошти з банку всі і відразу. Термін дії депозитного договору давно закінчився. Пролонговування вже були. Нормальні банки повертають всі кошти після завершення дії депозитного договору і не займаються спекуляціями та змушуваннями своїх клієнтів до пролонговувань, ходінь до банкоматів, які можуть видати 1000 грн. і то після 20,00 год., або в більшості випадків залишити без грошей. Цей банк займається шахрайством. Думаючі люди мене зрозуміли.
+
+4
stolb
stolb
15 травня 2015, 12:57
#
Это разговор на уровне «купи слона». Можно ходить по кругу, но при всем богатстве выбора наши деньги в этом банке, а не в другом. И выкручиваться приходится из тех вариантов, что нам предоставлены. Есть возможность пользоваться картой? Для гривневых вкладчиков тут преград по-моему нет. Хочешь в банкомате, хочешь в магазине. Не сбоит. Валютчики попадают на конвертацию, но ведь курс во сколько раз скаканул? Не хочу каркать, но излишняя прямолинейность в финансах может плохо закончится для нас же. Гибче надо быть.
+
+11
obolon2009
obolon2009
15 травня 2015, 15:09
#
Цывильный кодекс пердоставляет вариант забрать деньги. Криминальный Кодекс предоставляет возможность быть не обманутым и читай первое. Если оба не выполняются, это прямое нарушенеи Закона. Варианты пускай ФИ оставит себе.
+
0
Вкладчик ФИ
Вкладчик ФИ
15 травня 2015, 23:29
#
100 баллов!!!
+
+11
obolon2009
obolon2009
15 травня 2015, 15:07
#
Уважаемый, как быть тем, которые не хотят оставлять деньги на карте и получать проценты, а им нужна наличка здесь и сейчас?
+
+14
pavelmorozov
pavelmorozov
15 травня 2015, 12:20
#
Ні, це не є нормою. Риба гниє з голови.
Бандитський уряд прикриває банківських грабіжників, тому що вони діляться…
+
+4
stolb
stolb
15 травня 2015, 12:46
#
Голова у этой рыбы НБУ. что они намудрили и нарешали, то вкладчики и расхлебывают. только банки винить в происходящем нельзя.
+
+6
zxccx
zxccx
15 травня 2015, 12:59
#
Так, банк «молодець». На моє запитання про неповернення депозиту керівник Луцького відділення викликала міліцію для психологічного тиску на мене. Так, НБУ «кришує» злочинців. Неповерненя грошей — це злочин.
+
+2
depovkladchik
depovkladchik
15 травня 2015, 16:09
#
Надіюсь, при такій нагоді, на неї заяву написали. А то якось вона мені в лице сміялась, що клієнт її міліцією лякав, на що я їй відповів — це один з методів досудової боротьби з цим недобанком.
+
+1
pavelmorozov
pavelmorozov
16 травня 2015, 22:37
#
Кто отдает приказы главе НБУ? риторический вопрос.
Или вы верите в сказку, что у нашего правительства левая рука не знает что творит правая?
+
+6
KIHO3IPKA
KIHO3IPKA
15 травня 2015, 12:25
#
Банк выплачивает копейки… С такими выплатами нужно год ходить к банкоматам партнёров банка.
+
+3
azimut
azimut
15 травня 2015, 12:40
#
3-4 тысячи в неделю это для вас копейки?) ну да… вы кинозвезда… а для большей части Украины это отличая месячная зарплата для кормильца семьи.
+
+2
vvvvvvv111
vvvvvvv111
15 травня 2015, 16:43
#
А что вы чужие деньги считаете? Свои считайте. И гордитесь своей отличной зарплатой для кормильца семьи
+
0
azimut
azimut
15 травня 2015, 17:14
#
Своих доходов не стыжусь. Они мне позволяют и жить и откладывать и оставаться человеком)
+
0
vvvvvvv111
vvvvvvv111
15 травня 2015, 19:35
#
Ну вот и оставайтесь. Вам никто не мешает. Но так же и вы не должны осуждать или попрекать других уровнем их доходов. Каждому свое.
+
+4
Zindigo
Zindigo
15 травня 2015, 23:56
#
Этот азимут наиактивнейший бот здесь, не опускайтесь до уровня разговора с ним, ему платят за каждый комментарий и за ваш тоже, не кормите его. То что он называет себя человек — не верьте, он -БОТ.
+
+7
Yura86
Yura86
15 травня 2015, 17:12
#
Да, 3-4 тысячи єто круто если просто жить… а если болезни, болницы, похороны… поверте это копейки… и нужно ходить, одалживать, хотя в тебя деньги вроде есть, но они на карточке, и снять можеш в пределлах лимитов… вот тогда ужас наступает… и понимание, в какой стране мы живем… увы нам до Европы в этом плане еще далеко… очень далеко…
+
+1
zxccx
zxccx
15 травня 2015, 12:48
#
Виплати проводяться в банкоматах по 3-4 рази на тиждень після 19:00 або 20:00 год. і то ще треба вгадати в який день банкомати видадуть гроші.
+
+10
stolb
stolb
15 травня 2015, 13:01
#
Манипуляции с банкоматом занимают 5 минут времени. Учитывая что сейчас в любом банкомате, кроме естественно банкоматов ФИ, комиссия единая, то искать АТМ уже нет причин. Банкоматы сейчас на каждом углу стоят. Если не нравится в 19 или 20 часов идти — проверьте утром, в обед. Не принципиально же… Главное успеть до следующих 19 вечера снять, чтобы следующее начислили.
+
+5
zxccx
zxccx
15 травня 2015, 13:10
#
Вкладниками цього аграрного банку є також люди з сіл. В селах банкомати відсутні. Міські банкомати гроші видають після 20,00 год. Після 20,00 автобуси на села не їдуть. Як селянину повернути свої гроші з банку?
+
0
stolb
stolb
15 травня 2015, 13:27
#
Конкретно вы из села?
+
0
obolon2009
obolon2009
15 травня 2015, 15:21
#
«а поговорить?»
вполне возможно человек живет в селе в районе Буковеля или другого курорта, и некоторым задающим вопросы а-ля «Конкретно вы из села?» для покупки там земли, как пример, потребуется не один десяток лет напруженного подхалимства руководству ФИ.
+
0
stolb
stolb
15 травня 2015, 16:56
#
Так и вы и zxccx пишите комментарии действительно в стиле «а поговорить». все вполне возможно, но может быть и не так. в очередной раз убеждаюсь, что те кто хочет ищут возможность, а остальные оправдание.
+
+8
obolon2009
obolon2009
15 травня 2015, 18:33
#
Вы так и не поняли мой сарказм. у нас нет не желания ни свободного для ФИ времени бегать и искать как забрать свои деньги. я плачу достаточно налогов, что бы криминальных элементов, которые ограничивают меня в стредствах, привлеки к ответтсвенности. а если вы привыкли за 30 серебряников лечить здесь людей уму разуму о возможностях, так вы уважаемый ошиблись дверьми — это вам в школу надо
+
+10
obolon2009
obolon2009
15 травня 2015, 15:15
#
Слушайте, не рассказывайте людям, как им тратить свое личное время. беготня по банкоматам ибо Бахматюк приказал, это ваш выбор. мы как клиенты желаем что бы этот как раз Бахматюк бегал и искал нам деньги, а не наоборот. или вы считаете, что клиент должен бегать за продавцом? вы в какой эпохе живете, сударь\-ня??
+
+4
Yura86
Yura86
15 травня 2015, 17:17
#
Хочу один нюанс уточнить… У все проблемных банках, в которые со временем вводили ВА начиналось все с лимитов… Которые уменьшались в геометрической прогресии… ВАБ, ДЕльта, Надра, Энергобанк…
+
0
Yura86
Yura86
15 травня 2015, 17:19
#
Є неправомірним неповернення грошей:
«Відповідно до статті 41 Конституції України кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності. Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним. Згідно умов Цивільного кодексу України за договором банківського вкладу, незалежно від його виду, банк зобов’язаний видати вклад або його частину на першу вимогу вкладника.
Згідно умов Цивільного кодексу України за договором банківського вкладу, незалежно від його виду, банк зобов’язаний видати вклад або його частину на першу вимогу вкладника.
Частиною другою статті 1060 Цивільного кодексу України встановлено, що договір банківського вкладу укладається на умовах повернення вкладу із завершенням встановленого договором строку (строковий вклад), за договором банківського вкладу (депозиту), незалежно від його виду, банк зобов'язаний видати вклад або його частину на першу вимогу..»
+
0
Вкладчик ФИ
Вкладчик ФИ
15 травня 2015, 23:36
#
Все эти статьи Законов многие знают наизусть. А воз и ныне там, как говорится. Просто в данной ситуации нужно каждому искать выход. Понятно, что вкладчики Фи, прямо говоря, не очень активные, и не все желают ВА. Поэтому каждый решает сам за себя. Варианты есть, вариантов много. Каждый выбирает свое. Ну а Законы здесь особо то и не действуют
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися