Мінфін - Курси валют України

Встановити

ДІСТАЛО!!!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
dimaoksana 24 грудня 2014, 0:36
10 червня 2014 року між мною та Львівським відділенням №9 ПАТ «КБ «Фінансова ініціатива» було укладено Депозит, який припинив свою дію 08.10.2014 р. По закінченню терміну депозиту, гроші були перераховані на картковий рахунок. При спробі зняття коштів через банкомат 1 (першого) разу я зміг зняти лише 1000,00 грн. При зверненні в Банк, з питання зняття всієї суми депозиту, працівники банку повідомили мене про те, що зняти кошти я зможу лише частково, за умови переукладення депозиту у співвідношенні 85% — тіла депозиту пролонговується, і тільки 15% — виплачується мені на протязі певного періоду часу. Термін пролонгації договору — 6 місяців. В іншому випадку, я зможу зняти лише нараховані відсотки по депозиту, і то з лімітом 1000 грн. в день через банкомати банку. Всі інші кошти заблоковані на картковому рахунку, з лімітом на видачу – 0 грн. Звернення на гарячу лінію 0 800 606 060 та до працівників банку ніякого результату не дало.
Порушуючи нормативно-правові акти, Банк не видає через банкомати моїх грошей, навіть 1000 грн. на день, встановлюючи на моїй платіжній карті незрозумілі «ліміти» та обмеження. Через касу банку взагалі кошти не видаються, мотивуючи це – відсутністю готівки (хоча стоячи в черзі, готівка в касу як вносилась, так і видавалась), або ж мотивуючи це тим, що моє відділення Банку знаходиться в іншому населеному пункті (хоча яке це має відношення до пластикової картки системи «MasterCard», яка має працювати по всьому світі – не зрозуміло).
Бігати по банках вже немає сил!!!
Банк Фінансова Ініціатива
Відповідь банку
24 грудня 2014, 15:21
Добрый день, dimaoksana
Оставьте пожалуйста ваши контакты (номер телефона, ФИО) мы проверим указанную вами информацию и поможем в решении Вашего вопроса. Информацию вы можете направить личным сообщением на форуме либо на адрес: pr@the-bank.com.ua.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися