Лично я сегодня для себя сделал вывод. Не надо паниковать.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 13
Прекрасно розвивається на гроші вкладників! Ну да, я просто маю радіти з того що ФІ відкриває нові відділення, а МОЇ ГРОШІ МЕНІ НЕ ПОВЕРТАЄ???
Жаль что urik12345 свои новые деньги в банк не приносит, ведь из них могли бы вернуть средства тем клиентам, которые банком недовольны. А так получается, что urik12345 и иже с ними замолаживают всех забесплатно. Дескать, все нормально. Все нормально, что банк не платит вам то, что должен.
Так відсотки виплачують, проте що робити тим в кого депозит завершився???
І кому перекривають кисень не даючи ні перекинути на Ініціативну карту, ні перекидати на іншу картку (при цьому оплачуючи не малу комісію), кому ставлять нульовий лімит на зняття з банкомату, що їм не панікувати по Вашому??
На пустому місці паніку не розводять, просто банк має зрозуміти, що примусово чи насильно клієнтами не стають, клієнт сам має обирати фінансову установу де хоче обслуговуватися. Потрібно розвивати банк, не у відкриттях відділень, а працювати над програмою збереження даного банку
І кому перекривають кисень не даючи ні перекинути на Ініціативну карту, ні перекидати на іншу картку (при цьому оплачуючи не малу комісію), кому ставлять нульовий лімит на зняття з банкомату, що їм не панікувати по Вашому??
На пустому місці паніку не розводять, просто банк має зрозуміти, що примусово чи насильно клієнтами не стають, клієнт сам має обирати фінансову установу де хоче обслуговуватися. Потрібно розвивати банк, не у відкриттях відділень, а працювати над програмою збереження даного банку
Ви просто проігнорували все вище написане мною. До чого ваш комент?
А я обираю третій варіант, відстоювати своі права.
П.С. Якраз від спілкування з працівниками банку обурення в населення зростає. Зараз банк нічого не робить для покращення становища.
П.С. Якраз від спілкування з працівниками банку обурення в населення зростає. Зараз банк нічого не робить для покращення становища.
ВАБ банк без проблем выдавал проценты и!!! тоже открывал отделения и «новые продукты»
И также его сотрудники на сайте агитировали не паниковать и пролонгировать вклады )
И также его сотрудники на сайте агитировали не паниковать и пролонгировать вклады )
Давайте все списувати на те що в країні криза. Як я писала вже в інших темах. Не має діалогу банка с клієнтами. Є МОНОЛОГ БАНКУ. Не має компромісу, терпець у клієнтів має межу і ця межа нульовий ліміт.
Кстати, в Банке «финансы и Кредит» деньги с закрытых депозит договоров выдают, может не всю сумму сразу(если это больше 100 000грн), но за 3-4 дня забрать можно и валютные депозиты также возвращают и не по 200 дол в день-помогают все сотрудники отделения Банка, на которых приобретается валюта для выдачи депозита(1000-1500дол/день).Не сочтите за рекламу, знаю не по наслышке.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Сегодня должны перечислить проценты по депозиту.
Хронология:
9:45
Приходит SMS Sum=… Перераховуються відсотки по договору…
С нетерпением жду обеденного перерыва
Рядом с работой пытаюсь снять перечисленные проценты в банкомате Атмосферы
Транзакция запрещена.
Я уже на взводе пошел в отделение разбираться.
Захожу там тихо. Возле кассы 2 человека, а возле банкомата пусто.
Хотел снять 650, но банкомат написал сумма должна быть кратной 200 грн.
12:36 Снял 600 грн.