Мінфін - Курси валют України

Встановити

Інструкція яз забрати гроші з мінімальними втратами і зберегти нерви

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Андрій Кучер 15 жовтня 2014, 21:48
Ну що ж, довго не хотів ділитися рецептом по причині щоб «рибка не зірвалася із гачка», але бачу що тут є подібні рішення та й залишилося мені забрати 15% депозиту, так що уже особливо не переживаю.
На щастя банк тупить в розділі онлайн платежів, і цю лазєйку ще не прикрив. Ото ж, багато знають що можна розраховуватись до 5000 грн в день, але не всім це потрібно. І мені не потрібно. Але — це ключ до успіху! Дехто відкриває депозит в приваті і підключає картку щоб із неї знімати бабло, але у мене на щастя місяць тому не вдалося це зробити бо в приваті були глюки. Але це наштовхнуло на думку пошукати як ще можна витягнути гроші. І я знайшов чудовий спосіб, переказ із картки на картку. Це дозволяють робити дельтабанк, приват, альфабанк, але найменша комісія напряму через сайт мастеркард https://www.mastercard.com/ua/consumer/money-send.html. Комісія 1% але не більше 10 грн при сумі переказу до 5т за раз. Те що потрібно! Відкриваємо в іншому банку мастеркард картку, я вибрав ощадбанк.

Коментарі - 87

+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
15 жовтня 2014, 21:56
#
І картка звичайно ж повинна бути із нульовою комісією на поповнення і зняття готівки! Бажано щоб банк міг зараховувати гроші по номеру картки напряму, без блокувань надходжень. В принципі того ощадбанк і вибрав, що він числиться в списку партнерів прямо на сайті мастеркарду.
І що ще цікаво, що до 5т в день можна додати 3т в касі, і в результаті ми можемо забрати до 8т в день, 50т в тиждень, 200+ тисяч в місяць. Звичайно, гроші в касі є далеко не завжди, але навіть із тільки онлайн переказами виходить 150т в місяць. Просто раз на день потрібно зайти на сторінку і зробити переказ на свою картку. При цьому комісія лише 0,2%, або 200 грн на кожні 100т гривень. Здається із такими втратами можна миритися і по-трохи виводити гроші. Так що удачі вам, користуйтеся поки є можливість.
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
15 жовтня 2014, 21:59
#
А що стосується обслуговування, то я не можу сказати нічого поганого, працюють як можуть, як їм дозволяє ситуація. Працюють так, ніби в їхньому банку проблем немає, доволі привітні, допомагають коли можуть. Можна їм звичайно ж поспівчувати.
+
0
marylja
marylja
15 жовтня 2014, 23:54
#
ЦЕ працює!!!
+
0
Liya2014
Liya2014
16 жовтня 2014, 9:01
#
То виходить, що це безіменна картка? Бо якщо іменна, то потрібно чекати 2 тижні… А картку на сайті мастеркард замовляли?
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
16 жовтня 2014, 9:30
#
Чи іменна чи неіменна значення немає. Картку берете в відділенні того банку який вам подобається.
+
0
Liya2014
Liya2014
16 жовтня 2014, 10:01
#
В Ощадбанку повідомили, що можна відкрити миттєву картку «Мастеркард електрон». Видається одразу, коштує 30 грн. У Вас була така сама процедура?
+
0
Dmitrik7
Dmitrik7
16 жовтня 2014, 11:07
#
Послуга дозволяє здійснити грошовий переказ навіть у випадку, якщо картки відправника і одержувача належать до різних платіжних систем. Все, що Вам потрібно, — це знати номер картки отримувача.

это из этой ссылки, что привдена в постах выше — https://www.mastercard.com/ua/consumer/money-send.html

Комиссия к стати максимальная 10грн, Максимальная сумма 5тыс. грн
Еще заметил, что также берется 50 коп.
+
0
Liya2014
Liya2014
16 жовтня 2014, 14:11
#
Щойно з відділення Ощадбанку. Сказали, що буде ще комісія 0,5% при зарахуванні на картку (картка Мастеркард миттєва). У Вас як було?, бо в себе зможу спробувати лише завтра.
+
0
vivat73
vivat73
16 жовтня 2014, 16:28
#
Це мастер кард електорон по тарифу Стандартний? На сайті пише, що відкриття 30 грн., а тариф на безготівкове поповнення 0.75%
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
16 жовтня 2014, 18:02
#
Народ, я коли відкривав цю картку(Стандарт Електрон) то мене запевнили що таке поповнення безкоштовне. Згоден що на сайті 0.75%. Я здійснюю операції саме на цю картку з 03.10 і ще жодної комісії із мене за ці операції не зняли (переведено вже 50т). Можливо в кінці місяця мене чекає сюрприз, але що вже поробиш. У мене є зарплатна картка мастеркард, я спочатку кидав туди, але там затримки із доступністю скинутих коштів десь 3-4 дні.
+
0
Liya2014
Liya2014
16 жовтня 2014, 19:02
#
Ось покопалась в додатку до договору. Виявляється, що комісія за безготівкове поповнення картки становить 0,0075% (пункт 3.1). Якщо так, то поповнення дійсно можна вважати безкоштовним. У мене «Стандарт». Завтра буду бачити скільки знімуть%.
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
16 жовтня 2014, 20:14
#
У мене в пункті 3.1 вказано 0,0075 без значка відсотка :) Тому не думаю що це можна вважати комісією у відсотках і варто рахувати як одиниці — при переводі у відсотки якраз і виходить 0,75%.
Напевно банк це вважає поповненням готівковим, по номеру картки.
Поділіться чи зніме у вас банк %.
+
0
Liya2014
Liya2014
17 жовтня 2014, 15:40
#
Щойно закінчила «Апробацію». Попросила перевести 2000,0 грн., бо робила покупки через Інтернет. Одразу Мастрекард повідомив, що буде з мене знято 2009,99 грн. На банкоматі прошу залишок на екран. О! Поступило 1999,7 грн. Отже, комісія 30 коп.
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
16 жовтня 2014, 18:02
#
У мене 50 коп не береться
+
0
Dmitrik7
Dmitrik7
15 жовтня 2014, 22:29
#
Таки работает
Проценты можно снять. Карта обычная.
А вот до окончания срока депозита ещё далековато…

П.С. и всё таки хочется слегка защитить ФИ. Не каждому банку получилось стать как Приват или ВТБ, где гривну выдают без проблем (до 150тыс. в день), а доллары 15тыс в эквиваленте. Банковская система сейчас зависит и от населения, которое ринулось снимать депозиты (а снимать в основном так, что бы дома лежало или купить еще один телевизор). Конечно, хуже всего, когда деньги нужны здесь и сейчас. И с этим не поспоришь, снять проблематично.
Но выход всегда есть (или будет), а вот судебный путь не самый короткий.
Думайте головой и не делайте резких движений.
Не все, кто пишет хорошие отзывы о банке — являются «ботами» или работниками банка ФИ, и не все кто подрывает клиентов банка на радикальные способы (типа, «люди, что же мы сидим?!») — являются клиентами банка.
Так что, не ложите все яйца, в корзинку к Бахматюку, а только их часть ;)
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
15 жовтня 2014, 22:32
#
Ні, не тільки проценти. По закінченню депозита все тіло падає на цю картку, так що саме із неї потрібно виводити гроші.
+
0
Dmitrik7
Dmitrik7
15 жовтня 2014, 22:35
#
Я говорю, что на карте мой сейчас только проценты, которые я снимал ранее по 1тыс. грн, а тело упадёт не скоро.
Конечно, можно перевести всё что лежит на карте.
+
0
marylja
marylja
15 жовтня 2014, 22:49
#
«… и всё таки хочется слегка защитить ФИ...»
Дмитрик, я тебе покусаю!!!
+
0
Dmitrik7
Dmitrik7
15 жовтня 2014, 22:56
#
Да же не знаю, радоваться или нет за «покусаю» :)
Повторюсь, если деньги нужны срочно — достать их проблема (но решаемая, читаем выше). Если ложили на депозит что бы заработать на проживание, то оставьте вы до 200тыс. и живите спокойно. Фонд гарантирования выдаст вам ваши фантики, 100% А ещё лучше оставить до 180тыс. С учетом трех месяцев работы временной администрации и начисления процентов или с учетом не выплаченных процентов.

Переживать нужно тем, кто ввалил больше миллиона гривен :)
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
15 жовтня 2014, 23:01
#
На даний момент фонд гарантування не має змоги видати фантики вкладникам банків які ВЖЕ погоріли. На щастя ФІ ще до цього не дійшла, але ви ще досі впевнені що фонд гарантування вам зможе видати без черги? Включать станок і видадуть, але тоді дай бог щоб вартість тих 200т була хоча б на 50%.
+
0
Dmitrik7
Dmitrik7
15 жовтня 2014, 23:10
#
Вполне выдают, естественно не так быстро как пару лет назад. Всё можно глянуть здесь — www.fg.gov.ua/news/

И выдают без очереди, через кассу уполномоченного банка, по предъявлении паспорта и идентификационного кода.
Информирован, — вооружен.
+
0
erika99
erika99
17 жовтня 2014, 14:41
#
Я думаю ФИ пойдет по сценарию ВАБА, тоже возьмут рефинанс и увеличат выплаты.
+
0
marylja
marylja
15 жовтня 2014, 22:57
#
ДАЖЕ порадуйтесь!!!
Только идиоты держат на одном счете больше 200 тыс. грн.
+
0
Dmitrik7
Dmitrik7
15 жовтня 2014, 23:07
#
В одном банке Вы хотели сказать. И идиотами лично я бы назвал тех, кто положил на депозит 20-50 тыс., затем героически расторг депозит, и теперь вопит что не может получить деньги.
+
0
marylja
marylja
15 жовтня 2014, 23:10
#
В одном банке на одном депозите.
И у Вас язык повернулся пенсионеров назвать идиотами?
В основном они размещают небольшие депозиты!!!
+
0
Dmitrik7
Dmitrik7
15 жовтня 2014, 23:13
#
Пенсионеров я не называл этим словом, похоже это Вы отнесли их к этой категории.
Я о том, что всегда нужно головой думать и не сеять панику. Все решаемо.
+
0
marylja
marylja
15 жовтня 2014, 23:16
#
Мне неприятно общение в стиле «дурак-сам дурак»!!!
+
0
Dmitrik7
Dmitrik7
15 жовтня 2014, 23:17
#
Тогда нужно удалить свои (мне и Вам) комментарии и продолжить общение в нормально русле
+
0
meduze
meduze
16 жовтня 2014, 7:27
#
Все это хорошо, но основная проблема у тех, кто положил доллары и хочет получить свои деньги в валюте договора. Эта схема в долларах работает?
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
16 жовтня 2014, 9:28
#
Ні, це тільки для гривневих депозитів. Для доларів іншої альтернативи як тільки закордон мабуть не існує.
+
0
Валерий Нива
Валерий Нива
16 жовтня 2014, 11:41
#
А у меня 2 карты, так что можно 10000 грн снять в день?
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
17 жовтня 2014, 8:53
#
Якщо на кожній з них ліміт 5т і він сумується — тоді звичайно ж. Насправді я не пробував у них в кол центрі збільшувати ліміт — може вони погодилися б.
+
0
Markuszp
Markuszp
16 жовтня 2014, 12:32
#
Не работает, перепробовала кучу карт разных банков, и разные суммы
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
16 жовтня 2014, 20:11
#
Можливо ви щось робите не так, тут вже достатньо відгуків що для інших працює. Іноді манісенд глючить і дійсно не вдається перевести, але з наступної спроби або через деякий час воно працює. У мене всього лиш 2 рази за 3 тижні не давало зробити з першого разу.
+
0
Валерий Нива
Валерий Нива
16 жовтня 2014, 13:32
#
1000 грн перевёл, а 5000 не получилось.Почему пока не знаю, может ФИ установила лимит?
+
0
Dmitrik7
Dmitrik7
16 жовтня 2014, 13:56
#
НАДО ПЕРЕВОДИТЬ 4990грн. Сегодня делал, всё получилось.
Комиссия будет 9.99
Всего 4999.99

У меня карта ФИ — Mastercard
переводил на виртуальный счет ПриватБ — то же мастеркард.
+
0
Валерий Нива
Валерий Нива
16 жовтня 2014, 13:33
#
Но 9.99 грн сняли…
+
0
i777
i777
16 жовтня 2014, 17:12
#
Андрій Кучер вам большое спасибо за полезное и дельное предложение о снятии и переводе денег с гнилова банка ФИ, но хочу обратить внимания что перевод с карты на карту по системе https://www.mastercard.com/ua/consumer/money-send.html взимается плата в размере 10 грн., а снятие с банкомата Ощадбанка при получение (зачисление) денег еще 1% от сумы поступления, и того
5000-10 грн. — 49 (1%)= 4941 грн.
при 50 тис теряется 590 грн., а 100 тис. теряется 1180 грн., а не 200 грн.
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
16 жовтня 2014, 18:11
#
Мені важко сперечатися, бо я не знаю на які тарифи ви дивитесь. В ощадбанку зняття через банкомати безкоштовне, як ні — то йдіть в касу, там точно 0%. А от питання із зарахуванням, сам не розумію звідки взялося 0.75%, і яким чином із мене не знімається зараз комісія за поповнення. Крім того я наголошував, що банк можете обрати самі, я не знаю тарифів всіх банків, деякі є такі що не збирають комісію ні з поповнення ні з зняття. У всіх у нас мабуть є зарплатні картки, і у багатьох уже мастеркард (у звязку із витісненням візи з українського ринку), спробуйте перекази по них. До речі, можливо причина нульової комісії за поповнення ощадбанківської картки криється в тому, що банком ця операція проводиться не через картковий рахунок, а через номер картки платіжною системою — в іншому банку ця операція світилася як reversal, тобто повернення коштів, наприклад, коли гроші з картки знялися, а фактично транзакція між банків заблокувалася, тоді платіжна система повертає кошти і за це % не береться
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
16 жовтня 2014, 18:13
#
І саме із-за цього, що операція проводиться у вигляді reversal деякі банки не зараховують миттєво ці гроші і треба чекати декілька днів бо вони підтверджують цю операцію.
+
0
Liya2014
Liya2014
16 жовтня 2014, 19:10
#
Зняття через банкомат — безкоштовне.
+
0
irena1971
irena1971
17 жовтня 2014, 7:32
#
Спасибо вам Андрей Кучер за ваш совет по выводу денег. Уже вчера им и воспользовалась. Я как раз собиралась идти в дельта банк и пополнять свою карту для интернет покупок в Китае и благодаря вам сохранила наличные и перевела в карты ФИ на карту Дельта не выходя из дома 5000 тыс. С текущего счета вчера вывела оставшуюся сумму по оконченному депозиту другим способом ( 97 тыс. за 3 дня получила на руки ).
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
17 жовтня 2014, 8:49
#
Ну насправді ви перевели лише 4990 грн, бо 9.99 заплатили комісії, але хто вам рахує? :)
До речі, я більш ніж впевнений що карткою ФІ також можна було розрахуватися за покупки в Китаї.
+
0
irena1971
irena1971
17 жовтня 2014, 9:22
#
Да вы совершенно правы 4990 грн ( это я так округлила .) А вот оплата интернет покупок в Китае по этой карте не проходит… я конечно пробовала и у меня это был как вариант вывода денег, но увы платежи не походят ( дельта и приват без проблем плачу уже как год, а ФИ не пропустила система карту к оплате )
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
17 жовтня 2014, 9:50
#
А яку суму ви пробували оплатити?
+
0
irena1971
irena1971
17 жовтня 2014, 11:05
#
Да разные суммы… и 100 грн и 200 грн и более ( это разумеется идет конвертация в доллары), но не проходит оплаты. Я просто покупки делаю на китайском сайте уже несколько лет и конечно знаю как это происходит.
+
0
Liya2014
Liya2014
17 жовтня 2014, 12:25
#
А в мене все проплачується. Сайт Аліекспрес. Картка ФИ.
+
0
irena1971
irena1971
17 жовтня 2014, 15:53
#
А я на Таобао закупки делаю и не проходит… возможно из-за двойной конвертации в доллары и потом в юани.На алиекспрес оплата то в долларах, а на Таобво в юанях.
+
0
Liya2014
Liya2014
17 жовтня 2014, 15:56
#
Дивно це все — одними картками можна розрахуватись, а іншими — ні. А по Україні щось пробували проплатити? Можливо проблема у доступі карти до Інтернетплатежів. А на гарячу лінію, або у відділення Ви не звертались? щоб відкрили доступ вашої картки до Інтернетплатежів.
+
0
irena1971
irena1971
17 жовтня 2014, 16:05
#
Да мне как бы уже и не очень надо… перекидываю на карту Дельта и плачу без проблем… вот использую все оставшиеся деньги на карте и забуду это как страшный сон… основную большую сумму с текущего счета я уже вывела слава Богу за последние 3 дня и можно выдохнуть спокойно.
+
0
Liya2014
Liya2014
17 жовтня 2014, 16:26
#
Кажуть, що і у Дельті зараз проблеми, будьте пильними.
+
0
irena1971
irena1971
17 жовтня 2014, 17:01
#
Так я не снимаю наличных денег, а оплачиваю интернет покупки деньгами переведенными с карты ФИ на Дельта.
+
0
vivat73
vivat73
17 жовтня 2014, 8:46
#
І скільки з вас зняло грошей?
+
0
lupus
lupus
17 жовтня 2014, 11:53
#
Вчора переказав. було все ок. сьогодні видає помилку — не удалось списать с карты.
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
17 жовтня 2014, 14:03
#
Іноді такі глюки бувають, спробуйте пізніше.
+
0
irena1971
irena1971
17 жовтня 2014, 17:31
#
ХА-ха… у меня то же самое… видать банк и сюда свою лапу запустил после публичных обсуждений.
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
17 жовтня 2014, 18:17
#
Ну я сьогодні зранку зміг перевести…
+
0
irena1971
irena1971
17 жовтня 2014, 18:25
#
Ну возможно бурное обсуждение привлекло внимание и «кислород перекрыли » сразу. Буду пробовать конечно еще, но думаю на этом все ( не долго музыка играла ). Поэтому я не выношу на публичное сообщение свой вариант вывода денег понимая, что сразу и это прикроют.
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
17 жовтня 2014, 20:25
#
Не треба панікувати :) Завтра побачимо.
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
18 жовтня 2014, 0:33
#
Все пучком, чергові 5т улетіли з картки.
+
0
Liya2014
Liya2014
18 жовтня 2014, 9:27
#
У мене теж пройшли 5 тис, причому дуже швидко.
+
0
irena1971
irena1971
18 жовтня 2014, 9:41
#
Да у меня тоже все сегодня прошло… вероятно вчера был глюк какой то ( ну и славненько )
+
0
yurikmyp
yurikmyp
18 жовтня 2014, 11:22
#
Вітаю. Знімите всі гроші, прийдіть у відділення і демонстративно киньте карточку на стіл Оксани Вікторівни)
+
0
Liya2014
Liya2014
18 жовтня 2014, 13:19
#
Та ну… :) Йти у відділення — дуже багато честі :). Можна і зателефонувати… :)
+
0
BizContent
BizContent
17 жовтня 2014, 18:40
#
Через pay2you.com.ua на карту дельтабанка без комиссии. только что 1300 перекинул.
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
17 жовтня 2014, 20:11
#
Ага, через https://p2y.deltabank.com.ua/#/. Я так і робив, якщо не працював мастеркард то перекидало через Дельту. Але там майже 30 грн комісії на 5т (0,5% + 5грн)
+
0
irena1971
irena1971
17 жовтня 2014, 20:38
#
А перевела 4000 тысячи и никакой комиссии не сняли через pay2you.com.ua
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
17 жовтня 2014, 21:13
#
А, ну да.
«При здійсненні переказу коштів з карти на карту Дельта Банку, комісія не стягується.»
Тоді шикарно :)
Але…
«Ліміти ** на переказ коштів:

5 000,00 грн. — максимальна сума одного переказу;
10 000,00 грн. — максимальна загальна сума переказів на добу;
30 000,00 грн. — максимальна загальна сума переказів протягом місяця.»
О це пічально.
+
0
BizContent
BizContent
18 жовтня 2014, 17:21
#
Мне пока к сожалению неизвестно как утанавливается лимит. По ай-пи, по карте донору, по карте рецепиенту, по номеру телефона иль каким другим образом. Будем решать проблемы по мере поступления.
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
18 жовтня 2014, 17:25
#
Розчарую, по номеру картки відправника. Так усюди зроблено.
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
19 жовтня 2014, 18:22
#
Ну що ж, ФІ черговий раз вставляє палки в колеса, тепер схема 5т переказом + 3т в касі не працює, з 16.10 нові ліміти, які передбачають лише 5т в день сукупно. Тобто якщо в банкоматі зняли 1т, то переказом можна лише 4т.
В принципі, невелика біда, бо в касах і банкоматах і так порожньо, я й так останні тижні лише зрідка в касу навідуюся так, подивитися як поживають. Але свинство оцінено, черговий мінус в їх репу :)
+
0
umc02
umc02
21 жовтня 2014, 16:01
#
Кто переводил через https://www.mastercard.com/ua/consumer/money-send.html. Комиссия 10 грн за 5000, а Финансовая инициатива берет ещё какой то процент? В тарифах написано: безготівковий переказ коштів на рахунки фізичних/ юридичних осіб, відкриті в інших банках 5% min 5 грн.
+
0
vivat73
vivat73
21 жовтня 2014, 16:11
#
Сьогодні перекидав, то додаткової комісії не було. Але ФІ бере комісію на наступний день або пізніше. Подивлюсь завтра
+
+1
Андрій Кучер
Андрій Кучер
21 жовтня 2014, 19:48
#
Переводжу вже 4-ий тиждень, жодної копійки ФІ ще не зняла і не зніме. Для них це операція із оплати в мережі Інтернет, яка звісно не тарифікується.
+
0
Liya2014
Liya2014
22 жовтня 2014, 19:05
#
Два дні тому робила черговий переказ на 4999.99. З картки ФІ зняло ці кошти, а ще невідомо за що 80 грн. Причому, хочу зазначити, що кожен раз при розрахунку карткою понад суму в чеку знімає то 2 грн, то 4 грн, то 20 грн. Словом, як захочеться… Це що вже крадуть і не стидаються????
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
22 жовтня 2014, 20:31
#
А що кажуть на лінії підтримки?
+
0
Liya2014
Liya2014
23 жовтня 2014, 10:37
#
На «Гарячій лінії» сидить «Попка-дурак» (вибачте на слові), відповіді заздалегідь підготовані — звертайтеся у відділення банку, а у банку кажуть — звертайтеся на «Гарячу лінію». 1 листопада зроблю родруківку по рахунку, а тоді вже буду щось робити далі.
+
0
Андрій Кучер
Андрій Кучер
23 жовтня 2014, 17:27
#
Ну так можна у відділенні банку подзвонити на гарячу лінію і разом усе порішати :)
+
0
Liya2014
Liya2014
24 жовтня 2014, 11:38
#
Я так і домовилась із зав. відділенням. Додзвонилась на горячу лінію. Залишки на рахунку співпадають і у мене і у них, але гроші дійсно пропадають. Нігде не зафіксовано їх рух. І це ніяка не комісія. Сказали писати заяву у відділенні, будуть розбиратись. Мені цікаво, скільки у мене поцупили. По моїм підрахункам гривень 150 не меньше. Таким можуть займатись лише ІТ-шники. Потрібно порадити вкладникам перевірити свої списання з рахунку при розрахунку платіжною карткою в торговельній мережі, а то люди тішаться, що можуть розраховуватись, але не звертають увагу на те, що з рахунку зникають гроші понад суму, вказану в чеку.
+
0
vivat73
vivat73
24 жовтня 2014, 12:19
#
В моєї дружини так за вересень було. Біля 150 грн. зникло, а на гарячій лінії нічого не побачили. Взяла розруківку за цілий місяць, тепер треба самому сидіти і розбиратись
+
0
Liya2014
Liya2014
24 жовтня 2014, 15:10
#
Я собі можу тільки уявити скільки ще є таких людей… З миру по нитці, бідному сорочка. Ну і що, розберетесь ВИ, а їм начхати. Я от думаю в УБЕЗ подзвонити, а там швидко розберуться.
+
+3
Андрій Кучер
Андрій Кучер
24 жовтня 2014, 12:22
#
Ну ось, можете мене привітати, сьогодні останні гривні перекинув. Залишив їм 33коп. на чай :)
Бажаю вам усім успішного повернення своїх грошей!
+
0
yurikmyp
yurikmyp
24 жовтня 2014, 13:56
#
Вітаю! Ви на чай а я трошки на цукор, того дивись з голоду не помруть
+
0
Liya2014
Liya2014
24 жовтня 2014, 15:33
#
Вітаю!
+
0
vvv1275
vvv1275
26 жовтня 2014, 10:28
#
Спасибо огромное, Андрей, за помощь. Дай Бог Вам здоровья. Правда удалось сделать только пару переводов, т.к. сегодня уже эту операцию сделать невозможно — все безналичные операции только с отделения (это окажется или дорогое удовольствие или невозможное). Бахматюк, как всегда, оказался хитрее нас. Придётся опять стоять с малыми детьми возле касс супермаркетов и АЗС нашего города и, как попрошайки, со слезами просить людей рассчитаться нашей картой (так про неплатежеспособность ФИ скоро всё население нашего города узнает). Может кто знает другой гуманный способ и сжалится над детьми напишите пожалуйста vvv1275@ukr.net
+
0
Liya2014
Liya2014
26 жовтня 2014, 10:36
#
Тут на сайті був описаний спосіб переказу грошей через Аверс. irena1971 про це писала 21 жовтня. Правда сукупна комісія становить 1,3%, але банк все одно нас обкрадає, так що краще синиця в руках, ніж журавель в небі.
+
+1
Андрій Кучер
Андрій Кучер
26 жовтня 2014, 10:39
#
Ну що ж, чим могли тим допомогли. Від моменту коли я опублікував цей спосіб до моменту закриття пройшло 9-10 днів, так що найбільш спритні могли до 50т вже вивести :) Що цікаво, останній свій переказ я здійснив у п'ятницю, а спосіб прикрили в суботу — так, ніби чекали щоб я встиг все перевести :)
Залишаються перекази аверс, каси чужих банків (комісія до 3%, треба пошукати які банки не беруть комісії, тоді можна і в 1,5% вкластися), та й ніби-то все, не рахуючи кас ФІ та банкоматів.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Банк Фінансова Ініціатива 💰 / Відгуки про Банку Фінансова Ініціатива 📝 / Інструкція яз забрати гроші з мінімальними втратами і зберегти нерви