Мінфін - Курси валют України

Встановити

Нагле порушення всіх умов договору

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
123456fjfkfkkf 8 вересня 2014, 19:09
Депозит, який закінчився 17.07.2014 не можемо забрати до сих пір. Обслуговуємся у відділенні №9. Раніше видавали хочаб по 200-400$ в тиждень. Тепер на протязі 2 тижнів видали 100$. Підкріплення ні доларом ні гривнею немає. Завідуюча відділенням Ваврін Зеновія Петрівна не бере слухавку, регіональний директор Коркуна Орислава Іванівна — «міфічна особа», на робочому місці ніколи не буває, коли не подзвониш — або ще немає, або вже немає. На заяви, написані на її імя 17.07.2014, а також 23.07.2014 відповіді не надала, порушуючи закон про звернення громадян. Відповідь мала надати в термін 30 днів. Завтра з чоловіком збираємся йти в прокуратуру. В Нац. Банк листи вже надіслали. Якщо ситуація не зміниться, хочемо організувати пікет під відділенням банку з запрошенням телебачення. Бажаючих повернути свої гроші, просимо приєднюватися.

Тарас і Леся
місто Львів

Коментарі - 1

+
0
валентина игнатушкина
валентина игнатушкина
9 вересня 2014, 19:12
#
Ситуация похожая.Если не жалко 15% от суммы переведите депозит в другой банк.Я например перевожу в УКРСОЦБАНК… у меня кредит в банке этом и я зарплату мужа(моряк)всегда вовремя получала
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися