Це не банк, а якийсь жах!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
31 березня достроково закрили депозит у розмірі 5000,00 Доларів США. Заяву на закриття писала при оформленні депозиту. Як сказав мені економіст банку: ми всім пропонуємо писати такі заяви при відкритті. Коли звернулася в банк за грошима, мені відповіли, що зараз є ліміти на видачу іноземної валюти. В моєму випадку це 1500,00 Доларів. Я погодилась на таку суму (прийти 4 рази — це не так вже й важко). Та мені сказали, що і цієї суми в касі не має, і відсотки 43 Долари з картки я теж зняти не зможу, каса зовсім пуста. (Вибачте, це що за банк, в якому не має навіть 50 Доларів на виплату відсотків?) Мовляв, ми замовили для Вас, та нам нічого не привезли. До побачення. Першу суму — 500 Доларів я отримала 09 квітня, при тому, що я дзвонила кожен день, і приходила 3 рази. Коли прийшла за грошима та спитала чому все так відбувається. Відповідають по різному: валюти не має, мало привезли, може скоро і видамо, в нас залишились на виплату оце тільки Ви, та ще одна жіночка! Виходить, якщо я не лаюсь, не владнаю скандал, а спокійно прошу повернути мені мої гроші, можна відставляти мене в самий кінець черги. Мало того, касир каже нам привезли на виплати 3000 Доларів, економіст показує документ на 10000, а начальник знизує плечима. Всім видали, а Ви вибачте. На моє запитання, може мені написати заяву або прохання на ім'я керівництва, начальник відділення відповідає: «Ідіть пишіть скаргу в НБУ, нас про це попереджувати не потрібно». Тобто мені було відмовлено в прийнятті заяви, яку вони повинні були взяти. Так мені сказали в НБУ у валютному відділі. Продовжую дзвонити кожен день, прошу видати хоча б щось. Відповідають: нам валюту не здають, видавати Вам ні чим. (Для мене вже нічого не замовляють, дали 500 Доларів і досить з тебе). Виходить, окрім купівлі, не існує жодного варіанту надходження валюти в касу. А як же підкріплення, або купівля в іншому банку, як же нові відкриті депозити? (співробітники запевняють, що приходять нові клієнти, несуть тисячні депозити). Приходжу написати заяву, взяти випис по рахунку, як мені сказали в НБУ. Питаю в касі, чи зможуть вони мені сьогодні хоча б щось видати, хоча б відсотки? Відповідь, як завжди: «Ви що, каса зовсім пуста!» Поки чекала під дверима начальника прийшов клієнт, попросив видати йому долари, щоб в еквіваленті вийшло 500 грн. Економіст швиденько порахував, касир – видав! Виходить що економіст та касир вирішують кому видавати гроші, кому ні? В мене очі на лоба полізли! Мені, 2 хвилини тому сказали, що валюти не має, а іншому клієнту видають! Я людина не нахабна, та від такого приниження не втрималась. Підійшла до каси та запитала ще раз: «Що банк мені сьогодні може видати?». Касир зразу знайшла і 50 доларів на відсотки, і ще 200 доларів з поточного в неї звідкись взялись. Це дискримінація, приниження клієнта та непрофесійність співробітників. Якщо вони брешуть, так хоча б навчіть їх, як це робити, щоб не ображати своїх клієнтів. У Вашому банку на моїх депозитних рахунках знаходилось 50000,00 грн. та 5000,00 Доларів США, та на рахунках моїх родичів знаходиться на сьогодні тис.160 грн. частково у Доларах США. У майбутньому я також могла бути Вашим клієнтом, та після такого відношення співробітників відділення бажання зникло.
Мало того я всім своїм знайомим раніше рекомендувала цей банк, тепер я цього робити не буду. Будь ласка вирішіть якось питання з поверненням грошей. Я вважаю, що це просто сором для банку не видати таку суму. Дякую!