Мінфін - Курси валют України

Встановити

лохотроном банк продовжує займатися

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
para53 1 квітня 2016, 16:00
Відділення за адресою: Київ, ул. Марины Расковой, 13
Мені запропонували відкрити кредитну картку з льготним періодом 60 днів. Я відкрив її у відділені банку на Маріни Раскової. Коли відкривав картку я в співробітника чітко запитував, який льготний період і як мені погашати кредитну заборгованість, причому на прикладі питав. Наприклад я потратив гроші в березні до якого числа я повинен погасити цей кредит? Відповідь була до кінця квітня. Я потратив по безналу у березні 2437,18 грн. і як рекомендував працівник банку думав погасити до кінця квітня.Але тут бац приходить СМС 1 квітня, що я повинен заплатити проценти за користування кредитом за місяць в сумі 243,72 грн., я зателефонував на гарячу лінію саівробітник Іван, який відказався назвати своє прізвище (правда назвав код 7263, в банку всі працівники засекречені) ніяк толком на мої запитання не зміг відповісти. Я передзвонив у відділення де мені пояснили, що оказується я повинен до кінця місяця заплатити обов'язковий платіж, а якщо я його не заплатив то з першого числа я повинен запплатити % за користування кредитними коштами у сумі 10% від потраченої суми (тільки уявіть собі 120% річних). Коли ж запитав чому цього мені не сказав співробітник, працівник банку яка відкривала мені депозити і мене знала, відповіла що не вона мені видавала картку, а цього працівника що мені видкривав сьогодні не має. Оскільки всі працівники засекречені в банку і прізвищ не називають то його прізвища я не знаю, але він також видав мені неправильний пін код до цієї картки, потім прийшлось цю картку здавати і пін код та ще й доказувати свою правоту, на що працівник відповів що він не попам'ятає, що мені видавав цю картку. Логічно повстають декілька питань до банку, якщо він не хотів дурити мене.
!.. Чому працівник банку дав неправдиву інформацію?
2, Чому смс прийшло тільки 1 числа коли обов'язковий платіж я уже прострочив на 1 день?
3. Чому у фідомаркету ніякої інформації про обов'язковий платіж теж не було?
Банк зробив все щоб намахати клієнта. Так тільки робив ДЕЛЬТА який здох.

Коментарі - 5

+
+5
Paradigm
Paradigm
1 квітня 2016, 16:07
#
Не 120%, а 10% от тела кредита, которое пойдет на погашение тела.
+
0
para53
para53
1 квітня 2016, 23:00
#
Якщо ви не вмієте рахувати проценти то нічого коментувати. 10% в місяць це 120% ЗА РІК. По друге в ніяке тіло вони не йдуть. Я сплатив цей платіж, але сума моєї заборгованості осталась та ж сама. Якщо щось коментуєте то робіть це з знанням справи.
+
+14
1954 P
1954 P
3 квітня 2016, 0:06
#
Очень похоже на штраф-10% от суммы просрочки. На уменьшение тела не пойдет.
+
+5
Paradigm
Paradigm
4 квітня 2016, 11:33
#
Согласно тарифов https://fidobank.ua/files/files/acting/credit_card.pdf на сайте ежем. комиссия 3,5% — п. 2.15. Получается 42% годовых, а не 120%. А на что ссылаетесь Вы в подсчетах?
+
0
19ALEX62
19ALEX62
16 травня 2016, 20:21
#
Вывод прост. Не умеете пользоваться кредитом, не берите его (кредит). А если берёте то учитесь финансовой грамотности и следите за своими финансами. Только тогда не будет подобных недоразумений.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Фідобанк 💰 / Відгуки про Фідобанку 📝 / лохотроном банк продовжує займатися