На долго блокируют возвращенные вредства
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Процедура блокування (так званий «холд») коштів у разі неуспішної транзакції регулюється Законодавством України та період блокування становить 30 днів з моменту ініціювання транзакції.
Вся процедура розроблена з урахуванням норм безпеки коштів власника рахунку/ держателя картки. Для гарантування безпеки коштів клієнтів, уникнення ситуації, коли за однією і тією ж транзакцією можуть здійснюватися подвійні списання.
Для того, аби достроково зняти «холд» з коштів, необхідно звернутися до відділення банку та написати відповідну заяву. Оскільки у процесі здійснення операції бере участь не лише банк, але і торговець, процесинговий центр і платіжна система, то банк не може самостійно приймати рішення про зняття «холду» до з’ясування деталей неуспішною транзакції з усіма залученими у процес учасниками.
У будь-якому разі – гарантуємо вам, що ваші кошти будуть знову у повному обсязі доступні через 30 днів з моменту неуспішної транзакції.
Перепрошуємо за незручності! Сподіваємося, на розуміння.