Непрозрачная политика, неуважение к клиентам
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Василий Петрович
- 22 листопада 2014, 13:48
- #
Можете уточнить — прямой указ Президента о чрезвычайных мерах в отношении клиентов из пострадавших территорий — ссылку киньте сюда
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Отдельное «спасибо» за политику банка в отношении жертв АТО. Она порадовала.Черствость и цинизм — даже не смотря на прямой указ Президента о чрезвычайных мерах в отношении клиентов из пострадавших территорий. Радует что лично у меня получилось решить проблему относительно малыми расходами.
Из всех банков, с которыми приходилось работать, Фидобанк оставил после себя самое плохое впечатление.
Закрываю сотрудничество с банком и всему своему окружению буду советовать с вами не связываться.
Нам дуже шкода, що вам довелося отримати негативний досвід обслуговування у нашій установі. Сподіваємося, що це був лише людський фактор. Ми вдячні за ваш відгук, адже це допомагає нам розуміти, що нам є куди рости та вдосконалюватися та вказує на наші слабкі місця. Велике прохання до вас написати нам на info@fidobank.ua з описанням ситуації, яка у вас виникла, вказанням ПІБ та відділення, в якому ви обслуговувалися. Ми би хотіли використовувати конструктивні відгуки наших клієнтів для плануванння роботи по покращенню сервісу. Будемо вдячні за ваш лист. З повагою, Фідобанк