Мінфін - Курси валют України

Встановити

Дуже погане обслуговування.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
bazans 6 жовтня 2014, 14:47
Я вкладник Промекономбанку.Уже пройшло півтори місяця як я пройшов ідентифікацію, мені на інтернетбанкінгу намалювали цифирки, але реальних виплат даний банк непроводить(я зареєструвався в перший день реєстрації...)банк звітує про якісь міфічні виплати, але це неправда.Працівники банку нічого незнають і неможуть пояснити ні коли будуть розблоковано рахунок, ні хто це робить.Служба підтримки також нічим допомогти неможе ні по телефону гарячої лінії ні в онлайн чаті.заледве прийняли заяву на погане обслуговування.ВИПЛАТИ НЕВЕДУТЬСЯ!!!
Фідобанк
Відповідь банку
Fidobank 18 листопада 2014, 15:47
Шановні вкладники Промекономбанку! Виплати проводяться, і інформацію про їх обсяги на щомісячній основі публікує на своєму сайті Фонд гарантування вкладів, який пильно стежить за процедурою виплати. Якщо у вас виникли труднощі чи ви маєте зауваження до процесу — прохання написати на info@fidobank.ua з деталями (ПІБ, відділення, до якого зверталися) та вказати в темі листа «для прес-служби банку». Ми розберемося в ситуації та допоможемо у її вирішенні. Дякуємо наперед за ваш лист!

Коментарі - 3

+
0
IRINA222
IRINA222
7 жовтня 2014, 17:23
#
А вы напишите заявление на имя Главы Правления, Вам сразу отдадут деньги.
Потому что, если есть заявление, и они не выплатят деньги, они обязаны отобразить сумму денег по Вашему счету/вкладу на внебалансовом 9806-Обязательства, что не выполнены в срок с вины банка, и это отобразится у них в балансе, который они шлют каждый день в НБУ. А они это не сделают, и вернут Вам деньги.
+
0
AndySmit
AndySmit
13 жовтня 2014, 11:20
#
«Дуже погане обслуговування» — не зовсім з вами згоден. Працівники ввічливі та працьовиті, у Харкові, так точно. Як їм наказують — так і працюють. Що до конкретної проблеми — вам потрібно власноруч подати письмову заяву до відділення.
+
0
TERAINKOGNITO
TERAINKOGNITO
16 жовтня 2014, 17:25
#
Дуже погане обслуговування
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися