Отклонена операция в магазине, но списаны средства со счета
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
В условиях обесценивания национальной валюты — это грабеж. У меня подобная ситуация, я уже банку предоставлял скан официального письма с подтверждением отказа. Но банку на это наплевать. В общем впечатления от ФИДОбанка у меня самые отвратительные. Ненавижу ФИДОбанк. Будь он проклят
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
На жалт, такі збої в проведенні операцій трапляються, і часто це залежить не лише від банку, а й від кожного учасника ланцюжка здійснення транзакції, в тому числі торговця, процесингового центру чи платіжної системи-емітента картки.
Такі випадки регулються відповідними нормами чинного законодавства України, які передбачають «бронювання» суми транзакції на період 30 днів. По завершенню даного періоду, сума стає знову доступною для клієнта.
Така процедура передбачена законодавством для дотримання безпеки на платіжному ринку та уникнення шахрайських дій.
Для прискорення процедури повернення коштів на рахунок клієнту необхідно звернутися до відділення банку та написати відповідну заяву.
приносимо свої вибачення за труднощі, які вам довелося відчути. Сподіваємося, надалі у вас складатиметься лише позитивний досвід користування продуктами та сервісами банку.