×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
У телефонній розмові, яка відбулась об 12.50 за телефоном банку, який є на сайті мене запевнили, що я зможу обміняти запропоновану мною суму.
Однак коли приїхала до відділення, гривні вже не було, як запевнила мене касир, хоча фіз. особа переді мною в черзі отримала при обміні дол. близько 70 000 грн. Мені вдалось поміняти тільки незначну суму.
Однак, коли відкрилась вечірня каса, кошти раптом з'явились, хоча й у недостатній кількості.
Коли я спробувала звернутись до керівництва банку, секретарка (яка відповіла на мій дзвінок до банку щодо наявності гривні) цього разу відповідала і за керівника і за заступника. Вона дала мені вичерпну відповідь щодо ліквідності банку на момент мого звернення, пояснила, що телефон у відділенні може взяти і прибиральниця, хо вона взагалі не розмовляє по телефону і в цей момент заміщає і керівника і його заступника.
Чи правомірними є дії працівників філії?