проблеми в євробанку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Нашим працівникам, які щоденно, протягом трьох тижнів без вихідних та перерв оброблюють пошту на зміну реквізитів, дуже боляче читати Ваші відгуки, їм дуже потрібна Ваша підтримка та розуміння.
Ми розуміємо, що якщо би ми не запропонували клієнтам змінити реквізити ПУАТ «Фідобанк» для отримання відсотків, бонусів та депозитів на реквізити ПАТ КБ «ЄВРОБАНК», то Ви б звинуватили нас у тому, що ми, знаючи становище ПУАТ «Фідобанк», не вжили необхідних заходів і дозволили перерахувати гроші до банку з Тимчасовою Адміністрацією.
Якщо б ми запропонували клієнтам вказувати будь-які реквізити для отримання коштів, то були би задоволені потреби тільки невеликою кількості клієнтів, тому що ПУАТ «ФІДОБАНК» — це великий системний банк.
Тому ми прийняли важке для себе рішення допомогти усім клієнтам, яким було відкрито депозитні вклади на баланс ПАО КБ «ЄВРОБАНК» через відділення ПУАТ «Фідобанк».
Звертаємо Вашу увагу, що жоден клієнт з тих, хто отримав картку, не скаржиться, що йому не вдалося отримати кошти, або й перераховані вони йому не в повному об'ємі, тому ми ще раз просимо вибачення за вимушену затримку та гарантуємо Вам, що Ваша картка буде відправлена.
Дякуємо за розуміння.
Відносно проблеми відміни автопролонгації, яка виникла у Andrew1265, ми не можемо підтвердити дану інформацію, тому що для усіх клієнтів ПАТ КБ «ЄВРОБАНК», які відкрили вклад через відділення ПУАТ «ФІДОБАНКУ» або через мережу відділень «Укрпошти», доступна функція відміни автопролонгації по дзвінку до Колл-Центру за номером 593.